عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روز شهید باید هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار شود

فرماندار کلاله :

روز شهید باید هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار شود

روز شهید باید هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار شود

فرماندار کلاله در جلسه برنامه ریزی روز 22 اسفند روز شهید گفت : روز شهید باید هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار شود تا فرهنگ پاک و مطهر ایثار و شهادت در جامعه نمو دیگری پیدا کند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله نصرت برزگر در این جلسه با اشاره جانثاری های شهدا و ایثارگران در حراست و حفاظت از مام میهن گفت : همه ما مدیون این بزرگواران هستیم و هر کس اگر کوچکترین سهل انگاری در پاسداشت آرمان های شهدا و امام شهدا کند نتنها در این دنیا بلکه باید در آن دنیا پاسخگوی اعمال خود باشد و همه باید بدانند که کوتاهی در این راه به هیچ وجهی قابل بخشیدن نیست .

حسن نورزی رئیس بنیاد شهید شهرستان نیز سپس با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های یکساله این نهاد انقلابی گفت : 17 الی 22 بهمن بعنوان روز شهید نامگذاری شده که مقارن شده با سنت حسنه درختکاری و در این راستا به یاد 186 شهید والامقام شهرستان بوستان جنگلی را در مراتع روستای اجن سنگرلی با همکاری نهادهای زیربط ایجاد کردیم که امید داریم این فرهنگ سال به سال نهادینه بشه تا همه مردم از ثمرات آن بهره مند شوند .

وی سپس برنامه های طراحی شده برای این ایام را عنوان کرد و خواستار مشارکت کلیه ادارات در پاسداشت این روز عزیز شد .

در ادامه حجت الاسلام دیلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز گفت : فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ بسیار غنی است و یکی از نعماتی که خداوند می تواند به بندگانش اعطا کند شهادت است که این فرهنگ جز آرزو وآمال انباء الهی نیز بود .

روز شهید باید هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 802
  • کد خبر : 18600