عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی، تبدیل آن به باور و اعتقاد عمومی است


لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی، تبدیل آن به باور و اعتقاد عمومی است

لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی، تبدیل آن به باور و اعتقاد عمومی است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ويژه گنبدكاووس با تاكيد برضرورت تلاش همگاني براي تحقق شعار امسال رهبري (اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل)، گفت: لازمه اجرايي شدن اين شعار، تبديل آن به باور و اعتقاد عمومي است
مهندس محمد حميدي در نخستين جلسه ستاد نماز جمعه گنبدكاووس درسال 95 كه با حضور رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتي تكيه بر توانمندي هاي دروني كشور و مردم است كه بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد.
وي با بيان اينكه دولت به تنهايي نمي تواند اقتصاد مقاومتي را محقق نمايند، گفت: مشاركت همگاني مردم و ديگر قوا براي كمك به دولت و تحقق و اجرايي كردن شعار امسال رهبري يك امر ضروري است.
مهندس حميدي اضافه كرد: امروز براي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، برنامه ريزي هاي لازم از عالي ترين سطوح دولت تا پايين ترين رده هاي آن انجام شده است.
وي با مهم و در عين حال سنگين دانستن شعار اقتصاد مقاومتي، تصريح كرد: براي اجرايي كردن اين رسالت بزرگ بايد مباني و راهكارهاي اجرايي آن را درهمه سطوح جامعه پياده سازي كرد.
فرماندار ويژه گنبدكاووس باقدرداني از امام جمعه اين شهرستان و شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان گلستان براي محور قرار دادن تبيين مباني اقتصاد مقاومتي از جايگاه نماز جمعه، خاطرنشان كرد: تفاوت اقتصاد مقاومتي در ايران با ديگر نقاط جهان، وجهه ايمان، باور و ارزشي بودن اين نوع اقتصاد است.
امام جمعه گنبدكاووس نيز در اين جلسه با تبريك سال نو و قدرداني از زحمات اعضاي ستاد نمازجمعه اين شهرستان درسال گذشته، گفت: سعه صدر و خيرخواهي براي همگان نعمتي الهي است كه خداوند منان به بنده عطا نموده است.
حجت الاسلام و المسلمين محمدحسين سبحاني افزود: اينجانب در ابتداي دوران طلبگي و مسئوليت فعلي، همواره خيرخواه همگان بوده ام و اين صفت سبب شده تا رابطه خوبي باهمه فرمانداران كه در دو دهه گذشته در اين شهرستان سركار آمدند، داشته باشم.
وي گفت: ادعا مي كنم هيچ امام جمعه اي در كشور به اندازه بنده دوست فرماندار اعم از اصولگرا و اصلاح طلب ندارد و اين نتيجه سعه صدر و خيرخواهي براي مردم است كه آنان با گذشت سال ها از مسئوليت شان همچنان رابطه دوستانه اي با بنده دارند.
حجت الاسلام سبحاني همچنين از مردم گنبدكاووس به عنوان بهترين مردم در استان و كشور ياد كرد و اظهار داشت: همه اقوام ساكن در اين شهرستان مردماني خوب و مهربان و وفادار به انقلاب و رهبري هستند و در كمال صفا و صميمت با هم زندگي مي كنند.
دراين جلسه مديركل تبليغات اسلامي گلستان، مديركل حراست استانداري گلستان و برخي مسئولان و اعضاي ستاد نمازجمعه گنبدكاووس حضور داشتند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 583
  • کد خبر : 19141