عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهداء ست بدن سازی به قهرمان ورزشی شهر انبار الوم

به همت فرماندار شهرستان آق قلا صورت گرفت:

اهداء ست بدن سازی به قهرمان ورزشی شهر انبار الوم

اهداء ست بدن سازی به قهرمان ورزشی شهر انبار الوم

 به همت فرماندار شهرستان آق قلا ،ست بدن سازی به خانم خدیجه زارع نایب قهرمان پرتاب دیسک بانوان کشور از روستای پیرواش بخش مرکزی این شهرستان اهداء شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،الیاس هیوه چی درحاشیه این مراسم با اشاره به استعداد بالای جوانان شهرستان در عرصه های مختلف خصوصأ ورزشی خاطر نشان ساخت: جوانان شهرستان با درخشیدن در عرصه های مختلف ورزشی نام آق قلا را بلندآوازه می کنند و همگی باید قدردان تلاش این پهلوانان باشیم.

 نماینده عالی دولت با بیان اینکه کشور برای پیشرفت و توسعه به استعدادهای جوانانش نیاز دارد اظهار داشت: شهرستان آق قلا ظرفیتهای بزرگی دارد ولی متأسفانه ناشناخته است و یکی از ظرفیتهای مهم وجود هیئت های ورزشی است که از این ظرفیت و فرصت باید به نحو مطلوب استفاده کرد.

 وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان سرمایه این شهرستان هستند و با وجود پتانسیل های بالایی که این شهرستان دارد این جوانان با حداقل امکانات برای استان و کشور مقام می آورنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 شایان ذکر است ست بدن سازی به مبلغ 5 میلیون ریال به همت فرماندار شهرستان آق قلا تهیه و به نایب قهرمان پرتاب دیسک بانوان کشور اهداء گردید.

اهداء ست بدن سازی به قهرمان ورزشی شهر انبار الوم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 744
  • کد خبر : 19321