عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روابط عمومی ها از بزرگ و کوچک نمایی عملکرد مسئولان پرهیز نمایند


روابط عمومی ها از بزرگ و کوچک نمایی عملکرد مسئولان پرهیز نمایند

روابط عمومی ها از بزرگ و کوچک نمایی عملکرد مسئولان پرهیز نمایند

معاون استاندار گلستان و فرماندارویژه گنبد کاووس با تبریک روز روابط عمومی و با ظریف دانستن رسالت روابط عمومی ها، از مسئولان این واحدها خواست از بزرگ و کوچک نمایی عملکرد مسئولان به شدت پرهیز نمایند.
مهندس محمد حمیدی درنشست مسئولان روابط عمومی برخی ادارات و نهادهای این شهرستان با امام جمعه گنبدکاووس، اظهار داشت: آنچه افکار عمومی از یک روابط عمومی انتظار دارد، انتقال درست و واقعی خواسته های مردم به مسئولان و نیز عملکرد مسئولان به مردم است تا از تنش و التهاب درجامعه جلوگیری شود.
وی، روابط عمومی ادارات و سازمان ها را جزیی از بدنه نظام و دولت دانست و گفت: حرکت در مسیر سیاست های نظام و دولت مهمترین وظیفه روابط عمومی است که باید با پرهیز از بزرگ نمایی یا کوچک نمایی اقدامات، آن را به درستی به افکار عمومی منتقل کرد.
مهندس حمیدی، تولید اخبار با نگاه کمی و کیفی را از دیگر وظایف روابط عمومی ها دانست و اضافه کرد: درعصر ارتباطات و سرعت سریع انتقال اخبار و رخدادها، روابط عمومی ها باید با تسلط بر حوزه های مختلف سازمان و با تولید سریع اخبار و انتقال آن اجازه ندهند، دیگران (رسانه های معاند و جریان ساز) اخبار را تولید و در اختیار افکار عمومی قرار دهند.
وی باحساس و مهم دانستن نقش روابط عمومی ها، تصریح کرد: ضعف و کندی عمل در تولید و ارسال اخبار توسط روابط عمومی ها ممکن است هزینه های سنگینی برای نظام از طریق تولید اخبار غیر واقعی توسط رسانه های معاند و جریان ساز، تحمیل کند.
امام جمعه گنبدکاووس نیز در این نشست با تبریک روز جوان و گرامیداشت روز روابط عمومی، برلزوم انعکاس درست و بموقع اخبار از سوی روابط عمومی های ادارات تاکید کرد و گفت: با این اقدام جلوی بسیاری از اخبار کذب و شایعه گرفته می شود.
حجت الاسلام و الملسمین محمدحسین سبحانی افزود: امروز انعکاس اخبار و عملکرد دولت و کارگزاران آن به مردم یک کار مفید است که روابط عمومی ها دراین خصوص وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
وی با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع)، آن حضرت را الگوی موفق برای جوانان جامعه ایران اسلامی برای حرکت در مسیر اسلام و امامت دانست.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره به برخی شرح وظایف و کارکردهای روابط عمومی ها، از انتخاب روابط عمومی ستاد نمازجمعه این شهرستان به عنوان روابط عمومی برتر استان گلستان خبر داد و گفت: روابط عمومی این ستاد همچنین دربین روابط عمومی های ستادهای نمازجمعه سراسر کشور رتبه چهارم را کسب کرده است.
بیست و هفتم اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 497
  • کد خبر : 20849