عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان علی ابادکتول بررسی شد


وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان علی ابادکتول بررسی شد

وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان علی ابادکتول بررسی شد

به گزارش روابط عمومی،جلسه هم اندیشی وضعیت بهداشتی ودرمانی شهرستان باحضور احمدتجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول درمحل فرمانداری برگزارشد.

در این جلسه فرماندار با اشاره به نقش و اهمیت جامعه پزشکی در تأمین سلامت و بهداشت و درمان جامعه، اجرای موفقیت آمیز نظام سلامت را یکی از دستاوردهای ماندگار و با ارزش دولت در بخش بهداشت و درمان جامعه و ایجاد عدالت در حوزه سلامت دانست.

تجری مفرد افزود:امروز افکار عمومی از این جامعه فرهیخته، حرف شنوی دارند، بنابراین پزشکان باید این اعتماد عمومی را با تولید علم حفظ کنند.

فرمانداربا اشاره دربحث درمان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی هم که درحوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان با آن مواجه هستیم؛ بحث نبود و کمبود پزشک متخصص می باشد.

 احمد تجری مفرد ضمن تشکر از حضور جامعه پزشکی شهرستان بیان کرد:در خصوص کمبودهای بهداشتی موجود در شهرستان ما با نامه ها و مراجعات مردم به دفتر فرمانداری و شما نیز با مشکلات و محدودیت های خودتان سروکار دارید.

وی اظهارداشت:پزشکان ایران اسلامی ما نقش درمانی خویش را به‌ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند و امروز لازم است جامعه پزشکی در خصوص نقش‌آفرینی خویش به دیگر افراد جامعه اطلاع‌رسانی کنند.

درادامه دکترکمال غریبی مدیریت بهداشت ودرمان شهرستان مواردی در موردی مشکلات شهرستان بیان نموده وحاضرین جلسه درموردکمبودهای تخصص کاری خود مواردی رامطرح کرده وخواستارزفع مشکلات وکمبودهای آنان در شهرستان شدند.

وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان علی ابادکتول بررسی شد

 

وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان علی ابادکتول بررسی شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .