عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و بانوان شهرستان آق قلا برگزار شد

به ریاست فرماندار :

جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و بانوان شهرستان آق قلا برگزار شد

جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و بانوان شهرستان آق قلا برگزار شد

 جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و بانوان شهرستان آق قلا به ریاست الیاس هیوه چی فرماندار و با حضور اعضاء این کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"الیاس هیوه چی" در این جلسه اظهار داشت: یکی از راهکارهای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی ،آموزش مستمر تمامی اقشار جامعه به خصوص قشر آسیب پذیر وجوانان می باشد.

 وی با بیان اینکه بسیاری از مسائل ومشکلات اجتماعی وفرهنگی شهرستان در این کارگروه ها بررسی و پیگیری می شود خواستار حضور جدی و موثر اعضاء در این کارگروه وکمیته های مربوطه گردید.

 فرماندار شهرستان آق قلا با تاکید بر اطلاع رسانی از رویدادهای مختلف گفت:متاسفانه بسیاری از اقدامات وعملکرد مسئولان در حوزه های مختلف در شهرستان بدلیل عدم اطلاع رسانی درست و گزارش بموقع دیده نمی شود.

 این مقام مسئول در شهرستان با تاکید بر توجه ویژه به بحث جوانان وبا انتقاد از همگرایی بحث ورزش و جوانان بیان کرد:همه تلاش ما باید در راستای حل مشکلات جوانان در حوزه های مختلف باشد.جوانان میبایست در تصمیمات و اجرای برنامه و ایده پردازی در کلیه امور مربوط به اداره ی جامعه مشارکت داشته باشند.

 رئیس کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا در ادامه بیان داشت:اشتغال زنان و محیط شغلی آنان از مباحث بسیار مهم مطرح در سطح جامعه می باشدکه می بایست باتدوین برنامه ای جامع وبرنامه ریزی در این خصوص نسبت به حفظ شان وکرامت زنان با ایجاد محیطی مناسب همت نمائیم.

 هیوه چی در پایان سخنان تصریح کرد: باید با تغییر دیدگاه خود نسبت به این موضوع که جامعه نیازمند حضور فعال زنان در تمامی عرصه ها و تعدادی از مشاغل می باشند زنان را به حقوق خود واقف نموده وبرنامه های حمایتی تدوین نماییم.

جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و بانوان شهرستان آق قلا برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 757
  • کد خبر : 21751