عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شورای حفاظت از منابع آب شهرستان آزادشهر تشکیل شد


شورای حفاظت از منابع آب شهرستان آزادشهر تشکیل شد

شورای حفاظت از منابع آب شهرستان آزادشهر تشکیل شد

 جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار، مدير امور آب و مسئولين ادارات محيط زيست، جهاد كشاورزي، منابع طبيعي بخشداران و نيروي انتظامي در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

شفائی فرماندار شهرستان آزادشهر در این جلسه به اهمیت حفظ و حراست از منابع ارزشمند آب تاکید نموده و خواستار همفکری و همکاری بیشتر دستگاههای شهرستان، به ویژه ادارات جهاد کشاورزی و اداره منابع آب گردید.

وی در ادامه بر ضرورت مصرف بهینه ی آب کشاورزی و جلوگیری از تخلفات و برداشتهای غیر مجاز آب تاکید نموده و ترغیب و هدایت کشاورزان از یک سو و بهبود و تسریع در فرآیند اداری صدور مجوزها و نظارت ها از سوی دیگر را در تسریع و تسهیل اجرای آبیاری تحت فشار توسط کشاورزان موثر دانست.

نماینده ی عالی دولت در شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی مزارع پرورش آبزیان در شهرستان اشاره نموده و خاطر نشان گردید: با توجه به این که بخش اعظمی از معیشت و اقتصاد مردم عزیز شهرستان وابسته به بخش کشاورزی می باشد، ضروریست دستگاههای ذیربط با افرادی که به صورت غیر مجاز و غیرقانونی مبادرت به برداشت از منابع آب می نمایند و سبب تضییع حقوق مردم عزیز شهرستان و بالاخص افرادی که به صورت قانونی و با مجوز نسبت به بهره مندی از منابع آب اقدام می نمایند جلوگیری به عمل آورند و خواستار قطع برق متخلفینی که از انشعاب برق خانه های کارگری، اقدام به برداشت غیر مجاز آب می نمایند را شد.

در ادامه اين جلسه مدیرامور آب شهرستان ضمن ارائه گزارشي از وضعيت منابع آب شهرستان گفت : جلسه شورای حفاظت منابع آب به منظور ایجاد وحدت رویه ی اجرایی و نظامند کردن بهره برداری ، حفاظت از منابع آب برای توسعه پایدار و نیز در جهت به تعادل رسیدن منابع ومصارف آب در شهرستان است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 623
  • کد خبر : 21884