عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل از دانش آموز رامیانی برگزیده مسابقات بین المللی نقاشی در اسلوونی


تجلیل از دانش آموز رامیانی برگزیده مسابقات بین المللی نقاشی در اسلوونی

تجلیل  از دانش آموز رامیانی برگزیده مسابقات بین المللی نقاشی در اسلوونی

در مراسمی با حضور فرماندار ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و برخی از مسئولین شهرستان  از دانش آموز زهرا نظری 12 ساله و از اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامیان که موفق به دریافت دیپلم و لوح افتخار از مسابقات بین المللی اسلوونی شده بود تقدیر به عمل آمد.

سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این مراسم به بیان پاره ای از فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نقش آن در تربیت فرزندان  پرداخت.

وی در ادامه افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار سایر فعالیتهای خود در زمینه عفاف و حجاب نیز بسیار تاثیر گذار بوده و باید از بچگی به کودکان این ارزش اسلامی را به کودکان منتقل کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه در خصوص  تعامل کانون با سایر ادارات و معرفی 2 کانون فراگیر ویژه کودکان استثنایی و معلول در گرگان و گمیشان خبر داد.

شایان ذکر است در این مراسم یوسف قوجق نویسنده و چهره ادبی کشوری و دارنده آثار فراوان در حوزه نوجوانان و ادبیات انقلابی و دفاع مقدس نیز حضور داشت و مراسم نقد کتاب رمان نردبانی رو به آسمان از جمله آثار این نویسنده ویژه نوجوانان با حضور وی  برگزار شد.

 

تجلیل  از دانش آموز رامیانی برگزیده مسابقات بین المللی نقاشی در اسلوونی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 809
  • کد خبر : 22685