عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار برجسته است

معاون فرماندار گالیکش:

نقش بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار برجسته است

نقش بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار برجسته است

  معاون فرماندار گالیکش در جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور کارشناسان بانوان ادارات و نهادهای تابعه شهرستان گالیکش گفت: با اینکه بانوان حدود 50 درصد ترکیب جمعیتی کشور را تشکیل می دهند اما نقش آنها در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بیش از از این عدد است.

ابوالتختی افزود: در همین رابطه می توانیم به دو موضوع اشاره داشته باشیم. نخست موضوع صرفه جویی است ، خرید،هزینه و مصرف بدست خانمها است که می توانند این موضوع را مدیریت کنند. بخشی از اقلام مصرفی خانواده ها خارجی است که متاسفانه بسیاری از انها نیز بصورت قاچاق وارد کشور می شوند و با توجه به اینکه استفاده کننده اصلی لوازم خانگی خانمها می باشند ، می توانند با انتخاب و مصرف صحیح این کالاها به اقتصاد کشور و رونق تولید کمک نمایند.

وی ادامه داد اغلب خانمها مقدار زیادی طلا و جواهر دارند که هیچ استفاده ای هم از آنها نمی کنند حال انکه می تواند به عنوان سرمایه اولیه راه اندازی کسب و کارهای کوچک و زودبازده را فراهم کند.

معاون فرماندار گالیکش تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زا و متکی به درون است. اقتصادی که چرخهایش بوسیله نیروهای داخلی بچرخد که اگر اتفاقی افتاد مشکل ساز نشود.

وی سپس به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان کرد: معظم له تاکید دارد که باید این اقتصاد در همه ی عرصه ها باشد. که یکی از آنها مقوله خام فروشی است.

نقش بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار برجسته است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 545
  • کد خبر : 23139