عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل کارگروه فناوری اطلاعات شهرستان مراوه تپه


تشکیل کارگروه فناوری اطلاعات شهرستان مراوه تپه

تشکیل کارگروه فناوری اطلاعات شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، سید ابوالفضل حسینی نیا معاون فرماندار در جلسه کارگروه فناوری اطلاعات شهرستان با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با فراهم نمودن شرایط مناسب توسط متولیان امر برای دفاتر ICT جهت ارائه خدمات نوین در روستاها می توان کمک مناسبی به روستائیان عزیز نمود تا در جهت گرفتن خدمات پستی، بانکی، مخابراتی، اینترنتی و ... مجبور به عزیمت به شهر نباشند.

 در ادامه رئیس اداره پست به عنوان دبیر کارگروه در خصوص تعداد دفاتر ICT روستایی شهرستان به تفکیک بخش مرکزی و بخش گلیداغ و خدماتی که توسط این دفاتر از جمله قبول و توزیع مرسولات وامانات  پستی ، خرید و فروش اینترنتی ، وب آگهی ، پرینت و ... و انواع خدمات بانکی  مطالبی ارائه نمود .

قاری در خصوص عدم تحویل فهرست های بروز رسانی و پلاک کوبی کد های پستی ده رقمی بعضی روستاها که توسط شرکت تعاونی دهیاران با عقد قرارداد و آموزش دهیاران توسط کارشناسان اداره کد گذاری پست استان صورت گرفته توضیحاتی مطرح کرد و از بخشداران مرکزی و گلیداغ خواست دهیاران روستاهای باقیمانده با توجه به اهمیت کدهای پستی ده رقمی و احتمال افزایش تعرفه ساخت پلاک در تحویل فهرست به اداره پست تعجیل نمایند .

تشکیل کارگروه فناوری اطلاعات شهرستان مراوه تپه

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .