عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

  جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار و سایر اعضای کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تقدیر و تشکر ازحضور مردم، امام جمعه سنی و شیعه و مسئولین شهرستان در مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام  و در واقع صاحب نام دفاع مقدس در شهرستان اظهار داشت: باید خدا را شاکر باشیم که مردم بزرگی به ما داده است و خدمتگزار این مردم هستیم. حضور حماسی مردم نشان از این است که مردم ایران خصوصا شهرستان ترکمن به آرمان های این انقلاب و امام عزیزمان وفادار بودند و هستند و خواهند بود.

فرماندار گفت: شأن این جلسه شأن مقدسی است، ولادت حضرت معصومه (ع) فرصت مناسبی است که با تأسی از بزرگان دینی جامعه ای دینی و انسانی بسازیم.

وی اظهارداشت: رعایت عفاف و حجاب در شهرستان ما خوب است و البته باید بهتر شود. در این ایام بایستی سیره حضرت معصومه (ع) را بین زنان و بانوان ساری و جاری کنیم و به عنوان الگو در جامعه ترویج دهیم.

فیروزی در ادامه با اشاره به شعار سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"گفت: امسال بایستی با توجه به شعار سال بانوان نیز در این همایش رویکرد اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود را قرار دهند.

فرماندار تاکید کرد: در مناسبت ها و همایشها باید اهدافی را دنبال کنیم و در این همایش بایستی زنانی را که در حوزه اقتصاد با حداقل امکانات خود را به جامعه معرفی کردند را شناسایی و معرفی کنیم تا بقیه زنان آنها را الگو قرار دهند و به آینده امیدوار شوند. زنانی که علیرغم مشکلات اقتصادی با اراده و پشتکار با تحمل سختی ها توانستند روی پای خود بایستند باید برجسته و تقدیر شوند.

فیروزی تصریح کرد: بسایری از زنان در شهرستان وجود دارند که سرپرست خانواده هستند و با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند ولی با تربیت صحیح فرزندان به سلامت جامعه کمک کردند اینها نیز به اقتصاد مقاومتی کمک کردند. تربیت انسان درست نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است. این زنان نیز باید بعنوان الگو به جامعه معرفی و تجلیل شوند.

در پایان فرماندار از همه مسئولین و اعضای کارگروه خواست در راستای برگزاری باشکوه وشایسته حضرت معصومه (ع) تلاش کنند تا به نتایج مطلوبی در شهرستان دست پیدا کنیم.

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .