عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرکت تعاونی بونکرداران پیوند گلستان افتتاح شد

با حضور فرماندار گالیکش :

شرکت تعاونی بونکرداران پیوند گلستان افتتاح شد

شرکت تعاونی بونکرداران پیوند گلستان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش صبح امروز شرکت تعاونی بونکرداران پیوند گلستان با حضور حسن خسروی فرماندار گالیکش،مهندس میقانی مدیرکل راه و ترابری استان، جمعی از مسئولین و سهامداران افتتاح شد.

فرماندار گالیکش در مراسم افتتاح این شرکت تعاونی گفت: صنعت حمل و نقل از بخش های مهم کشور است که ما در دولت یاردهم هم در بحث داخلی و هم در مباحث خارجی این صنعت شهد تحولات خوبی بوده ایم.

وی سپس به اثرات مخرب تحریم های ظالمانه بر صنعت حمل و نقل دریایی و اثرات مثبت برجام اشاره کرد و ادامه داد: در گذشته کشتی های ما همه خوابیده بودند و گاها مجبور بودیم با پرچم کشورهای دیگر کارها را پیش ببریم. آنهم فقط در حد تامین مخارج ابتدایی ، ولی خوشبختانه امروزه کشتی های ما آزادانه کالاهای مارا تا قلب اروپا هم می برند.

خسروی تصریح کرد: البته در سالهای تحریم هم دولتمردان ما دست روی دست نگذاشته بودند و ما در آینده به نتایج بهتری هم خواهیم رسید.

وی در پایان مدیریت صنعت نفت را در کشور بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان نمود: در کمتر از 6 ماهی که از اجرایی شدن برجام می گذرد روزانه بیش از 2 میلیون بشکه نفت و میعانات آن صادر می شود و مسئولین نفتی توانسته اند بازارهای ازدست رفته را دوباره بدست آورند.

مهندس میقانی نیز گالیکش را قطب حمل و نقل استان گلستان خواند و گفت: هفتادمین شرکت حمل و نقل استان ، بزرگترین قطب از نظر تعداد اعضا در استان گلستان شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: در شرکتهای حمل و نقل ما باید شرکت محوری حاکم باشد نه راننده محوری .

گفتنی است این تعاونی که در سال 1388 به ثبت رسید هم اکنون دارای 16 کامیون و 274 عضو است و کل سهام آن 4000 سهم می باشد که تا کنون 1/5 میلیارد تومان تسهیلات به عاملیت بانک ملی به اعضا پرداخت شده است.

همچنین تعاونی دارای 2 هکتار زمین است که 3000 متر آن تغییر کاربری داشته و 330 متر فضای اداری و 700متر انبار در ان احداث شده است.

 

شرکت تعاونی بونکرداران پیوند گلستان افتتاح شد

 

شرکت تعاونی بونکرداران پیوند گلستان افتتاح شد

 

شرکت تعاونی بونکرداران پیوند گلستان افتتاح شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 773
  • کد خبر : 24703