عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی برگزاری سرشماری عمومي نفوس و مسکن در علی آباد کتول برگزارشد


جلسه هماهنگی برگزاری سرشماری عمومي نفوس و مسکن در علی آباد کتول برگزارشد

جلسه هماهنگی برگزاری سرشماری عمومي نفوس و مسکن در علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،اولین جلسه هماهنگی برگزاری سرشماری عمومي نفوس و مسکن باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.

فرمانداربا اشاره به نقش مهم سرشماري عمومي نفوس و مسكن دربرنامه ريزي و تصميم گيري هاي كلان كشور در حوزه هاي مختلف اظهار داشت: هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهر الی 28 آبان ماه سال جاری در دو مرحله اینترنتی و حضوری برگزار می شود.

مدير اجراي سرشماري علی آباد کتول به فرمان رييس جمهور محترم در اين خصوص اشاره و بر لزوم همكاري تمامي همکاران فرمانداری،دستگاه ها و نهادهاي عمومي و موسسات دولتي و وابسته به دولت جهت اجراي اين طرح ملي تاكيد نمود.

فرمانداريكي از ويژگيهاي سرشماري امسال نسبت به سرشماری‌های قبل را سرشماری در غالب پرسش‌نامه الکترونیکی و با تبلت دانست و افزود: از ديگر ويژگيهاي قابل توجه سرشماري 95 سرشماری به‌صورت اینترنتی خواهد بود.

وی افزود: سرشماری در سه بازه زمانی از 3 مهرماه 1395 تا 30 آبان ماه در سطح کشور اجرا می گردد که در مرحله اول که از3 مهرماه تا 24 مهرماه انجام می گیرد به صورت اینترنتی می باشد وهریک از خانوارها می توانند به صورت اینترنتی با توجه به اطلاع رسانی که خواهد شد در سرشماری شرکت کنند ومرحله بعد به صورت حضوری است که ماموران آمار گیر از 25 مهرماه لغایت 25 آبان ماه به خانوارها مراجعه وفرم سرشماری راتکمیل می کنند.

تجری مفرد بازه زمانی 26 الی 30 آبان ماه را که به دوصورت اینتر نتی وحضوری می باشد برای خانوارهای غایب که در دوبازه زمانی گذشته به هردلیلی موفق به سرشماری نشده اند اختصاص دانست.

فرمانداردرپایان اظهارداشت: سامانه جذب نيروي انساني سرشماري نفوس و مسكن 95 جهت ثبت نام متقاضيان فعاليت در رده آمارگير (مأمور سرشماري) در دسترس است.

اين سامانه به نشاني اينترنتيhttp://s95.sci.org.ir در اختيار نيروهاي متقاضي و ساير رده هاي مشخص شده خواهد بود تا ضمن مراجعه به سامانه، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

در اطلاعيه منتشر شده از سوي مركز آمار ايران، آمده است: مدت بكارگيري افرادي كه به منظور آمارگيري و تحت عنوان مامور سرشماري جذب مي شوند، موقت و صرفاً تا پايان زمان سرشماري خواهد بود.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .