عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه شرعی است


زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه شرعی است

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه شرعی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه 4000 هزارشهید باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،کلثوم غفاری توران مدیر کل اموربانوان ورئیس کمیته بانوان استان گلستان ونمایندگانی ازسپاه استان وشهرستان در محل دفتر فرمانداربرگزارشد.

فرماندارگفت:شهدا الگوهایی برای همه ما هستند که آگاهانه در راه خداوند و دفاع از وطن قدم گذاشتند و عاشقانه در این راه به شهادت رسیدند.

تجری مفرد گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از ضروریات جامعه دانست ویادآور شد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه شرعی است و تمامی تلاشمان را در جهت حفظ آرمانهای مقدس شهداء بکار می بندیم تا انشاء ا… در پیشگاه شهداء شرمنده نباشیم .

وی با توجه به اینکه نسل جوان باید نگاه عبرت‌آموز به فرهنگ شهادت داشته باشد ، تاکید کرد: شهدا با معرفت و بینش شهادت را برگزیدند و پیرو مکتب عاشورا بودند و واقعیت روایات و خاطرات شهدا هنوز برای ما ملموس است

فرمانداربه اهمیت پرداختن به عمق و مفاهیم اجلاسیه تاکید کرد و افزود: باید از خط و مشی شهدا به عنوان قهرمانان این ملت در زندگی روزمره مردم الگوبرداری شود و برای رسیدن به این هدف از تمام ظرفیت های شهرستان در برگزاری اجلاسیه استفاده خواهد شد.

شایان ذکر است: اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان 25 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد.

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه شرعی است

 

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه شرعی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .