عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید


پیام تبریک فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

  فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه مردم شهرستان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

تقارن اول مهر ماه با هفته دفاع مقدس که یاد آور ایثار و از جان گذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی است، آغاز ماه مهر بهار تعلیم و تربیت و شکوفائی هر چه بیشتر عقل و اندیشه و تفکر و علم که همزمان با هفته دفاع مقدس، که یادآور ایثارگری و مقاومت و عزت و عظمت ملت ایران اسلامی است.

در طلیعه ماه مهر، معلم و استاد، دانشجو و دانش‌آموز و همه پویندگان علم و دانش، حرکتی پرشتاب برای فتح قله‌های معرفت و کرامت انسانی آغاز می‌کنند تا پیرایه‌های جهل، نادانی و بی‌ سوادی را از پیکر جامعه بشری بزدایند و انسان‌ها را در مسیر حیات‌بخش آگاهی قرار دهند.

نقش و جایگاه بی بدیل آموزش و پرورش در عرصه ی ارتقای فرهنگی جامعه و سنگینی این بار طاقت فرسا بر دوش فرهنگیان و اساتید ارجمند، امری سترگ و بس حائز اهمیت است که نباید در سایه ی ارتقا و توسعه ی علمی از آن مغفول ماند، چرا که جانمایه و پایه ی پیشرفت و حرکت روبه جلوی هر جامعه ای، فرهنگ و ارزش های  آن جامعه است.

حال که با هدایت‌ ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و درایت دولت تدبیر و امید، عرصه تعلیم و تربیت در مسیر تحول بنیادین نظام آموزشی کشور، راه رشد، تعالی و کمال را می‌پیماید، مجموعه آموزش ‌و پرورش به‌عنوان بسترساز این امر خطیر، با خدمت شبانه‌روزی و استفاده از همه مزیت‌ها و با همکاری سایر بخش‌ها به سمت بهبود وضع موجود حرکت می‌کند.

امیدوارم در سالی که به تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب مزین به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" شده است با عمل به منویات رهبری عزیز و با تدبیر دولت خدمتگزار، بتوانیم ایران اسلامی را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی برسانیم که این مهم با تلاش اساتید و معلمان سخت‌کوش و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز محقق خواهد شد.

اينجانب كه خود افتخار دارم قطره ي ناچيزي از درياي بيكران تعليم و تربيت باشم، برخود لازم می دانم شروع سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش شهرستان ترکمن تبریک عرض می نمایم و موفقیت روز افزون آنها را از خداوند مهربان خواستارم.

 عبدالحکیم فیروزی - فرماندار شهرستان ترکمن

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .