عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم بازگشایی مدارس شهرستان مراوه تپه


برگزاری مراسم بازگشایی مدارس شهرستان مراوه تپه

برگزاری مراسم بازگشایی مدارس شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، همزمان با سراسر کشور، مراسم متمرکز بازگشایی مدارس شهرستان مراوه تپه با حضور فرماندار ، امام جمعه ، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ، مدیر آموزش و پرورش ، خانواده های معظم شهدا ، والدین دانش آموزان و مسئولین ادارات شهرستان مراوه تپه برگزار شد .

فرماندار مراوه تپه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت : دانش آموزان سرمایه های اصلی جمهوری اسلامی هستند و نقش آموزش و پرورش و به ویژه معلمان عزیز در تربیت و رشد و شکوفایی استعدادهای این سرمایه های ارزشمند بسیار خطیر است .

اسمعیل تاجی با قدردانی از زحمات تمامی کسانی که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند افزود : با توجه به وجود استعداد های درخشان در شهرستان ، امیدواریم دانش آموزان این مرز و بوم با کسب دانش و مدارج عالی علمی در رشد و توسعه همه جانبه منطقه سهیم باشند .

فرماندار مراوه تپه با اشاره به آغاز سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 و اهمیت آمار در تصمیمات کشوری خاطر نشان کرد : دانش آموزان نقش بسیار مهمی در ترغیب و تشویق خانواده ها جهت شرکت در سرشماری نفوس و مسکن به ویژه در ثبت نام اینترنتی داشته باشند .

رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان مراوه تپه گفت : سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از سوم تا بیست و چهارم مهر ادامه دارد و خانواده ها با ثبت نام به این روش علاوه بر کمک به مأموران از امتیازات ویژه آن نیز ئبهره مند شوند .

برگزاری مراسم بازگشایی مدارس شهرستان مراوه تپه

برگزاری مراسم بازگشایی مدارس شهرستان مراوه تپه


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .