عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنگ سرشماری در بندرگز نواخته شد


زنگ سرشماری در بندرگز نواخته شد

زنگ سرشماری در بندرگز نواخته شد

فرماندار بندرگز در مراسم زنگ سرشماری در دبیرستان مائده گفت : ما همزمان با زنگ مدرسه زنگ سرشماری را داریم و اهمیت آن کمتر از سنگر علم و دانش نیست.

علی اصغر میرزایی افزود : در دنیا هر ده سال یک بار سرشماری نفوس و مسکن برگزار می شود و در کشور ما هم به همین صورت است.

وی ادامه داد : اجرای برنامه سرشماری برابر برنامه بین المللی است . این شائبه در ذهن ها خطور نکند که سرشماری را برای یک موضوع خاصی انجام می دهند. آمار و اطلاعات باید به روز رسانی شود.

این مقام مسوول اظهار داشت : امار اگر به روز نباشد دولت برنامه هایی را که می خواهد به اجرا در اورد با اطلاعات ناقص روبرو می شود و در نتیجه برنامه ریزی مناسبی صورت نخواهد گرفت.

وی ادامه داد : دانش اموزان عزیز به سامانه اینترنتی سرشماری به  آدرس www.sarshomari95.ir مراجعه و از امروز در کنار خانواده سرشماری اینترنتی را انجام دهید.

میرزایی گفت : این نشان ظرفیت و توانایی شماست و خانواده های خودتان را ترغیب کنید. به هرحال سرشماری اینترنتی مزایای بیشماری داشته از جمله وقت کمتری صرف می شود و هزینه کمتری را برای دولت به دنبال خواهد داشت.

وی افزود : انتظار است آن چیزی که از شما خواسته شده بنحو احسن انجام داده و درخاتمه پس از تکمیل فرم و وارد نمودن اطلاعات در سامانه و اخذ کد اینترنتی و ارائه و تحویل آن به مامور سرشماری مراجعه کننده به درب منزل خود دولت و کشوررا در راستای کسب اطلاعات درامر برنامه ریزی و توسعه و آبادانی همراهی نمائید.

 فرماندار بندرگز تاکید کرد : امیدواریم دوستان و دست اندرکاران آموزش و پرورش موضوع و موارد سرشماری را پیگیر باشند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 520
  • کد خبر : 25572