عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم بندرگز در ثبت نام اینترنتی مشارکت خوبی دارند

فرماندار بندرگز :

مردم بندرگز در ثبت نام اینترنتی مشارکت خوبی دارند

مردم بندرگز در ثبت نام اینترنتی مشارکت خوبی دارند

فرماندار و مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان بندرگز گفت : از آغاز زمان اجرای مرحله اول سرشماری نفوس و مسکن سال 95 که از سوم مهر امسال آغاز شده مردم بندرگز در ثبت نام اینترنتی و کمک به انجام درست این سرشماری مشارکت خوبی داشته اند.

به گزارش کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن بندرگز ، علی اصغر میرزایی در بازدید از روند اجرای ثبت نام اینترنتی سرشماری در روستاهای بندرگز افزود :
انتظار می رود با توجه به فرصت باقی مانده از مهلت ثبت نام اینترنتی افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام اینترنتی خانوارهای خود در سامانه سرشماری نفوس و مسکن نشده اند اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند.

وی اضافه کرد : انتظار جلب مشارکت مردمی از طریق دهیاری ها در مناطق روستایی برای ثبت آمار دقیق و همکاری با ماموران سرشماری وجود دارد.

فرماندار بندرگز بر ضرورت ارائه آمارهای صحیح از جمعیت روستاها تاکید کرد و گفت : اعتبارات روستایی بر اساس تعداد جمعیت روستاها توزیع می شود و با این حال ضرورت دارد که دهیاران تلاش کنند که آمار صحیحی از جمعیت روستاها ارائه شود.

میرزایی گفت : این اطلاعات فقط برای برنامه ریزی دولت برای اشتغال ، تامین مسکن و ارتقای سطح رفاه جامعه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این مقام مسوول اظهار داشت : بهتر است مردم پیش از مراجعه حضوری ماموران سرشماری با استفاده از سامانه http://www.sarshomari95.ir  نسبت به مشارکت در سرشماری اقدام کنند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 799
  • کد خبر : 25946