عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی با فرمانداری کلاله

بمناسبت هفته نیروی انتظامی ؛

دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی با فرمانداری کلاله

دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی با فرمانداری کلاله

بمناسبت هفته ناجا فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان با فرماندار کلاله دیدار کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله نصرت برزگر در دیدار امروز با فرماندهی انتظامی شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و هفته ناجا با تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی گفت : امروز نیروی انتظامی با صلابت و اقتدار در حراست و حفظ امنیت داخلی کوشاست و اگر امروز در داخل کشور این امنیت و راحتی را داریم مدیون تلاشهای شبانه روزی این عزیزان است که با جان و دل از خود مایه میگذارند تا امنیتی پایدار در داخل حکم فرما باشد .

فرماندار کلاله در ادامه اظهار داشت : در تامین امنیت همه موظف به حفظ عزت و شرف و ناموس این مملکت اند و این وظیفه خطیر بر عهده نیروی انتظامی است که انصافا جای شکر دارد و اگر امروز امنیت پایدار داریم مدیون 8 سال دفاع مقدس است که باید با استعانت از آن دوران سخت و تکریم خانواده های شهدا پاسدار ارزشهای انقلاب باشیم .

 وی سپس افزود : نگاه همه ما مسیر راه شهداست و این را چه زبانی و چه در عمل و کردار همه ثابت کردیم و در هر جایی از توان اجرایی برای کمک به این مقوله کوتاهی نخواهیم کرد و به کسی هم اجازه همچین عملی ار نخواهیم داد .

ایشان سپس با اشاره به امینت منطقه گفت : امروزه توسعه امنیت در حوزه کشوری و بین المللی یکی از مولفه های اصلی در تمامی امور جامعه است و هرچه کشورها در نگاه امنیت توسعه می یابند امنیت خود را در خارج مرزهای خود تعریف میکنند که ما امروز به آن رسیده ایم .

سرهنگ رضا بهروزی فرماندهی انتظامی شهرستان نیز ضمن تبریک هفته ناجا گفت : شعار امسال ناجا همه با هم براي امنيت و آرامش قرار گرفته و این امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد حاصل تعامل مردم با نیروهای مسلح است .

وی در ادامه با گریزی به اوضاع امنیت در منطقه گفت : همانطور که میبینید امروز امنیت در کشورهای جهان خصوصا آسیای میانه با بحران مواجه است و هر روز شاهد نامنی و کشتار در کشورها هستیم و کشورهای توسعه یافته برای تامین امنیت خود امروز دیگر پشت مرزهای خود نمیاستند بلکه مرزهای خود را به فراتر از مرزهای خاکی خود برده اند که نمونه آن کشورهای ابرقدرت است .

بهروزی سپس اظهار داشت : ما 8800 کیلیومتر مرز امن در کشور داریم که هیچگونه مسئله ای را برای کشور پدید نمیاورد که این نشان از صلابت نیروهای مسلح و مرزنشینان غیور است .

فرماندهی انتظامی سپس با اشاره به وضعیت شهرستان گفت : در 6 ماهه اول سال با کاهش 15 درصدی جرایم مواجه بودیم و بسیاری از معضلات را با کنترل مبادی اصلی کنترل کرده ایم و امروز به جرات شهرستان کلاله جزو یکی از شهرستانهای کم جرم محسوب می شود .

دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی با فرمانداری کلاله

 

دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی با فرمانداری کلاله

 

دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی با فرمانداری کلاله

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 933
  • کد خبر : 25584