عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح مؤسسه غیرانتفاعی رهیاب سلامت


افتتاح مؤسسه غیرانتفاعی رهیاب سلامت

افتتاح مؤسسه غیرانتفاعی رهیاب سلامت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی :مؤسسه غیر انتفاعی رهیاب سلامت (مجری طرح های پیشگیرانه ) تحت نظارت اداره بهزیستی با حضور دکتر غفاری ، مدیرکل امور بانوان و خانواده استان ، مجتبی جمالی فرماندار کردکوی ، خانم عقیلی مشاور فرماندار درامور بانوان و خانواده ، کیانی رئیس اداره بهزیستی ، شهردار ، جانشین فرمانده سپاه و جمعی از رؤسا و کارشناسان گروه کاری آسیب های اجتماعی حوزه زنان و خانواده فرمانداری و سپاه شهرستان افتتاح شد .

 دکتر غفاری در این مراسم بازگشایی این مؤسسه را به فال نیک گرفت و افزود : استفاده از ظرفیت مؤسسات غیردولتی در همکاری با ادارت و ارگان ها برای تسهیل امور و خدمت رسانی به مردم از تأکیدات همیشگی ماست .

 وی ادامه داد : در کار های داوطلبانه ارزشهایی نهفته است که در امور اجباری وجود ندارد .

 دکتر غفاری همچنین توجه به آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قشر جوانان بویژه زوجین جوانی که کمتر از 5 سال از شروع زندگی آنان می گذرد و برگزاری کلاس های توانمندسازی برای بانوان ، خانواده ها و بویژه مادران را مورد تأکید قرار دادند .

 این مؤسسه با همکاری خانم ها حوریه صابری و ربابه فلاح کفشگری از فارغ التحیصلان ارشد روانشناسی شهرستان و با هدف اجرای طرح های پیشگیرانه در حوزه آسیب های اجتماعی ، معلولیت های جسمی ، حرکتی ، روانی ، تسریع و تسهیل در خدمات رسانی حوزه پیشگیری و ... بدست فرماندار کردکوی و مدیرکل زنان و خانواده استانداری افتتاح شد .

افتتاح مؤسسه غیرانتفاعی رهیاب سلامت

 

افتتاح مؤسسه غیرانتفاعی رهیاب سلامت

 

افتتاح مؤسسه غیرانتفاعی رهیاب سلامت

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 879
  • کد خبر : 25699