عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ساماندهی فضای کسب و کار شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه ساماندهی فضای کسب و کار شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه ساماندهی فضای کسب و کار شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه ساماندهی فضای کسب و کار شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار و بخشداران و نمایندگان بخش خصوصی و اتحادیه های شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار با اشاره به وظایف دولت گفت: وظایف دولت سیاست گذاری و نظارت است. دولت تدبیر و امید به دنبال ارتباطات بیشر بخش دولتی و خصوصی است.

وی با اشاره به اختیار دولت در واگذاری به بخش خصوصی افزود: با توجه به قابلیت های شهرستان بایستی موانع موجود  در مسیر خصوصی سازی بررسی، راهکارها شناسایی و با کمک آن کارها تحلیل شود و در راستای رفع این موانع اقدام شود.

فیروزی اظهار داشت: مسئولین با قانونمندی موانع موجود در راه کسب و کار در بخش های مختلف را شناسایی و مراحل زائد را شناسایی و بررسی کنند و با تعامل تصمیم گیری کنند.

فیروزی تصریح کرد: در حال حاضر تعاملات بین بخش دولتی و بخش خصوصی در حال گسترش است و حاکمیت ما حاکمیت تمرکزگرا می باشد.

وی افزود: کسب و کارهای جدید باید جستجو شود، افکار متمرکز شود و با توجه به ظرفیت های منطقه فضای کسب و کار با آموزش توسعه داده شود.

فرماندار در ادامه از بخشداران خواست ظرفیتهای روستایی خود را در این زمینه شناسایی کنند. وگفت: در حوزه شهری نیز برای ایجاد درآمد پایدار ظرفیتها شناسایی شود تا بیکاری کاهش و فضای کسب و کار ساماندهی شود.

 از مهمترین مصوبات جلسه عبارتند از: شناسایی و ارائه اولویتهای بهبود فضای کسب و کار درشهرستان توسط مسئولین دستگاههای اجرایی به فرمانداری.

جلسه ساماندهی فضای کسب و کار شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه ساماندهی فضای کسب و کار شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .