عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توان و ظرفیت خیرین ، کمک بسیار تاثیرگذاری خواهد بود

فرماندار بندرگز :

توان و ظرفیت خیرین ، کمک بسیار تاثیرگذاری خواهد بود

توان و ظرفیت خیرین ، کمک بسیار تاثیرگذاری خواهد بود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با دستور کار تخفیف مالیاتی برای خیرین مدرسه یار و سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به ریاست  فرماندار وبا حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات مدیریت برگزار گردید .

دراین جلسه علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز اظهار داشت  : خیرین مدرسه یار در کمک به نگهداری و بهسازی فضاهای آموزشی و رفع مشکلات  با رفاه و ایمنی بیشتر دانش آموزان ، می توانند یاری گر آموزش و پرورش باشند.

وی با تاکید برترویج فرهنگ مدرسه سازی و مدرسه یاری دربین مردم و مسوولان خاطرنشان کرد: اقدامات خداپسندانه  و قدمهای خیری که خیران مدرسه ساز و مدرسه یار انجام می دهند شایسته تشکرو قدردانی است و با انتقال فرهنگ آن به جامعه خدمات آن فراگیر خواهد شد.  

فرماندار بندرگز در خصوص  تخفیف مالیاتی برای خیرین مدرسه یار گفت : با استفاده از ظرفیت قوانین و مقرارات و در نظر گرفتن تخفیف مالیاتی زمینه های تشویقی و ایجادانگیزه را برای افراد خیر فراهم آوریم .

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته در سال گذشته و کسب رتبه برتر استانی در رشته های مختلف ورزشی و همچنین  برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای تاکیدکرد : برنامه ریزی لازم از سوی آموزش و پرورش  شهرستان  جهت  انعکاس فعالیتها و نیز  مساعدت و همکاری از سوی مسوولین شهرستانی برای استفاده از سالن های ورزشی در روستاها  صورت پذیرد.

توان و ظرفیت خیرین ، کمک بسیار تاثیرگذاری خواهد بود

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 632
  • کد خبر : 26889