عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار چهره به چهره فرماندار شهرستان آق قلا با مردم

صبح امروز برگزار شد:

دیدار چهره به چهره فرماندار شهرستان آق قلا با مردم

دیدار چهره به چهره فرماندار شهرستان آق قلا با مردم

 صبح امروز سه شنبه 18 آبان ماه،"الیاس هیوه چی"فرماندار شهرستان آق قلا با مردم این شهرستان در محل دفتر فرماندار دیدار چهره به چهره برگزار کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در این ملاقات تنی چند از اقشار مختلف مردم با نماینده عالی دولت ، مشکلات و مسایل خود را مطرح کردند.

 فرماندار شهرستان آق قلا در حاشیه این دیدارها در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان اظهار داشت: مراجعه کنندگان عمده مشکلات خود را در زمینه های،اشتغال،سرمایه گزاری، مشکلات واحد تولیدی و تسهیلات مطرح کردند که این درخواستها پس از رسیدگی، برای رفع مشکلات و پیگیری امور به دستگاههای ذی ربط ارجاع شد.

 وی در ادامه بیان داشت: پیگیری امور مردم و تلاش در جهت رفع مسائل و معضلات آنان از جمله وظایفی است که باید به نحو احسن از سوی مدیران و مسوولان انجام شود.

 این مقام مسئول در شهرستان آق قلا افزود:خدمت رسانی به مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب ادای دین به خون شهدایی است که برای حفظ استقلال و آزادی کشور با ایثار و شهادت مسیر رشد و تعالی کشور را هموار کردند.

 "هیوه چی" خاطر نشان کرد: در این راستا مدیران و مسئولان دستگاه های مختلف به ویژه دستگاه های خدماتی باید با رسیدگی و پیگیری مشکلات مردم زمینه خدمت رسانی بهینه به آنان را فراهم کنند.

 

دیدار چهره به چهره فرماندار شهرستان آق قلا با مردم

 

دیدار چهره به چهره فرماندار شهرستان آق قلا با مردم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 573
  • کد خبر : 27178