عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاقات عمومی فرماندار شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم:

ملاقات عمومی فرماندار شهرستان آق قلا برگزار شد

ملاقات عمومی فرماندار شهرستان آق قلا برگزار شد

 صبح امروز سه شنبه نهم آبان ماه ، "امانگلدی ضمیر" با تعدادی از اقشار مختلف مردم شهرستان آق قلا ، ملاقات حضوری داشت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، مراجعه کنندگان عمده مشکلات خود را در زمینه های اشتغال ، دریافت تسهیلات و مشکلات معیشتی مطرح کردند که این درخواستها پس از رسیدگی ، برای رفع مشکلات و پیگیری امور به دستگاههای ذیربط ارجاع شد.

فرماندار شهرستان آق قلا در حاشیه این دیدار چهره به چهره با مردم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان گفت : پیگیری امور مردم و تلاش در جهت رفع مسائل و معضلات آنان از جمله وظایفی است که باید به نحو احسن از سوی مدیران و مسئولان انجام شود.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا افزود : خدمت رسانی به مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب ادای دین به خون شهدایی است که برای حفظ استقلال و آزادی کشور با ایثار و شهادت مسیر رشد و تعالی کشور را هموار کردند.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت : در این راستا مدیران و مسئولان دستگاه های مختلف به ویژه دستگاه های خدماتی باید با رسیدگی و پیگیری مشکلات مردم زمینه خدمت رسانی بهینه به آنان را فراهم کنند.

"ضمیر" ضمن تشکر از مردم که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند ، تصریح کرد : خداوند را شاکریم که توانسته ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات های عمومی اقدام کنیم و تا حد توان خود مشکلی از مشکلات شهروندان را برطرف نمائیم.

 

ملاقات عمومی فرماندار شهرستان آق قلا برگزار شد

 

ملاقات عمومی فرماندار شهرستان آق قلا برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 392
  • کد خبر : 38836