عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته پرواز فرودگاه کلاله تشکیل شد


جلسه کمیته پرواز فرودگاه کلاله تشکیل شد

جلسه کمیته پرواز فرودگاه کلاله تشکیل شد

جلسه کمیته پرواز شهرستان کلاله با حضور نماینده شهرستان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله، فرماندار کلاله در جلسه کمیته پرواز شهرستان با اشاره به تلاشهای مجدانه نماینده محترم در برقراری پروازها گفت : امروزه صنعت هوایی جایگاه ویژه ای در حمل و نقل و جابجایی مسافر دارد و این پروازها هم نقطه امیدی در توسعه استان خواهد بود .

برزگر در ادامه اظهار داشت : پروازهای تهران کلاله جزو بهترین ایرلاین ها در سطح کشور است و از همه مسئولین می خواهیم تا مجدانه در توسعه و رونق این پروازها تلاش کنند تا مردم منطقه از ثمرات آن برخوردار شوند .

وی درخصوص قیمت و روزهای پرواز هم گفت : قیمتی که برای این پروازها در نظر گرفته شده بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و میطلبد تا آژانس های مسافرتی همکاری لازم را داشته باشند .

مهندس غراوی نماینده شهرستان نیز در این جلسه حمل و نقل هوایی را عامل اصلی توسعه عنوان کرد و گفت : عزم ملی برای این اتفاق میمون رخ داده و تمام مسئولین هواپیمایی کشوری حامی این پروازها هستند و انشالله تا پایان سال مردم شاهد رخدادی بی نظیر در کشور خواهند بود .

وی در ادامه افزود : شرق استان نیازمند توجه بیشتر برای توسعه و رفع محرومیت هاست و علاوه بر بحث فرودگاه پیرامون راه آهن تهران گرگان کلاله هم با معاون رئیس جمهور صحبت کردیم و به مجع نمایندگان و استاندار هم تاکیدات لازم را کردیم .

غراوی سپس اظهار داشت : تمام ظرفیت های استان از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار و ... آمادگی لازم برای حمایت از پرواز را اعلام کردند .

نماینده مردم شهرستان در ادامه گفت : ما توانمان برای ارائه خدمت و حس خوب خدمت به مردم فهیم شهرمان بالاست و از هیچ تلاشی برای این مهم دریغ نمیکنیم ، من به این پروازها امیدوارم و به مردم قول میدم تا در راستای منافعاشان تمام تلاشمان را انجام دهیم .

جلسه کمیته پرواز فرودگاه کلاله تشکیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 700
  • کد خبر : 27232