عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم هفته پیوند اولیا و مربیان در علی آباد کتول برگزار شد


مراسم هفته پیوند اولیا و مربیان در علی آباد کتول برگزار شد

مراسم هفته پیوند اولیا و مربیان در علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان علی آباد کتول مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با حضور احمد تجری مفرد فرماندار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ، جمعی از مسئولین شهرستان ، اعضاي انجمن اولياء و مربيان، همكاران و دانش آموزان درسالن بوستان علی آباد کتول برگزار گردید.

در این مراسم فرماندارشهرستان علی آباد کتول ضمن تبریک هفته پبوند اولیا و مربیان و لزوم تعامل هرچه بیشتر آنها اظهار نمود: دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند که با همفکری و همکاری پدران و مادران و معلمان دلسوز می توان آینده ی روشنی را برای آنها رقم زد.

وی همچنین با اشاره به نقش خانواده در تربیت فرزندان گفت: مدارس می توانند با تعامل با اولیا از توانمندیهای آنان بهره مند شده و راه موفقیت دانش آموزان را هموارتر کنند .

احمد تجری مفرد در ادامه سخنانش با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت تصریح کرد: دانش آموزان با همت در تحصیل می توانند مردان بزرگی شوند و رسیدن به هدفهای بزرگ برای آنها سهل و آسان گردد.

در ادامه این مراسم علمشاهی رئیس آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول طی سخنانی اظهار نمود : اولیا و مربیان بعنوان دوبال پرواز بسوی موفقیت دانش آموزان هستند که با همکاری هرچه بیشتر باهم می توانند آینده درخشانی برای دانش آموزان رقم بزنند.

درپایان به رسم یاد بود ازعزیزان حاضر در این همایش تجلیل شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .