عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه فجر فرصتي براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي است

معاون فرماندار در دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا:

دهه فجر فرصتي براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي است

دهه فجر فرصتي براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي است

 "علی اکبر قجری" گفت:دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان، بازنگری و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و آشنایی عمومی با ارتقاء شاخص های فرهنگی و اجتماعی است.

 صبح امروز یکشنبه 26 دی ماه، دومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان آق قلا به ریاست "علی اکبر قجری" معاون فرماندار و با حضور مسئولین عضو این ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "علی اکبر قجری" با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت :برنامه های فرهنگی ایام الله دهه فجر باید متناسب با محورهای تعیین شده در روز شمار این دهه تدوین و به اجرا گذاشته شود.این برنامه ها باید حاوی و متضمن مضامینی چون بصیرت افزایی با تاکید بر نقش و جایگاه ارزنده و جهت بخش ولایت فقیه،امید افزایی،دشمن شناسی و حفظ و تقویت وحدت و همبستگی باشد.

 وی در ادامه افزود : توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مطالبه ملی،افزایش خودباوری و الهام بخش بودن انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی از جمله دیگر مضامین است که می بایست در برنامه های ایام الله دهه فجر مورد تاکید قرار گیرد.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا بیان داشت:در برنامه های شاخص شهرستانی هماهنگی بین بخشی و همکاری جمعی جهت هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن این برنامه ها ضروری بوده و در ارزیابی ملاک عملی قرار خواهد گرفت.آذین بندی خیابانها و سردرب ادارات،پخش سرودهای انقلابی و ... نیز باید به گونه ای باشد که به تقویت احساس وجود فضای انقلابی به ویژه در میان نسل امروز کمک نماید.

 "قجری" در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: مردم قدر این انقلاب را که با ایثار و از خود گذشتگی ،نثار خون و پایمردی به ثمر نشسته خوب می دادند و برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر به صورت خودجوش نشان از قدر شناسی مردم دارد.

دهه فجر فرصتي براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 778
  • کد خبر : 29449