عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستاوردهای آموزش و پرورش در تمامی حوزه ها قابل تقدیر است

معاون فرماندار در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا:

دستاوردهای آموزش و پرورش در تمامی حوزه ها قابل تقدیر است

دستاوردهای آموزش و پرورش در تمامی حوزه ها قابل تقدیر است

 "علی اکبر قجری" گفت:دستاوردهای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در تمامی حوزه ها و محورهای کاری،آموزشی،پرورشی و مهارت افزایی قابل تقدیر است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"علی اکبر قجری" در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تقدیر از فعالیتها و اقدامات در راستای توسعه و ارتقاء این نهاد اظهار داشت:ارتقاء رتبه آموزشی این مدیریت از 11 به 3 در سال تحصیلی گذشته حکایت از برنامه ریزی جدی و هدفمند در امر بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان می باشد.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا افزود:انتظار می رود این روند رو به رشد در ابعاد کیفی به ویژه آمار قبول شدگان کنکور سراسری و احراز رتبه های دو و سه رقمی ادامه داشته و تقویت شود.

 این مقام مسئول در شهرستان آق قلا تاکید کرد:توجه به وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل و تلاشهایی که برای کاهش آمار این دسته از دانش آموزان صورت می گیرد جای تقدیر و تشکر دارد.

 "قجری" در پایان سخنان خود تصریح کرد:ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی و کمک آموزشی به عنوان زیرساخت اساسی ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش آموزان مورد توجه و تاکید فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان بوده و از هر اقدامی در این راستا با قاطعیت و جدیت حمایت خواهد کرد.

دستاوردهای آموزش و پرورش در تمامی حوزه ها قابل تقدیر است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 697
  • کد خبر : 27446