عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

به مناسبت گرامیداشت ایام ا.. دهه مبارک فجر؛

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 به مناسبت ایام ا.. دهه مبارک فجر، عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن روز جمعه 15 بهمن ماه در نماز جمعه  بندرترکمن  حضور و به ایراد سخنرانی در خصوص وحدت و تعامل صمیمانه بین مسئولین، تشریح فعالیت های دولت در یکسال گذشته ، پروژه های قابل افتتاح در ایام ا.. دهه فجر در شهرستان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک ایام ا...دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از مردم و نمازگزاران در برگزاری مراسم تشیع و خاکسپاری حاج آخوند عابدی کر امام جمعه فقید شهرستان گفت: ایشان بعنوان نماد وحدت پشتوانه معنوی مردم و نظام بودند و فقدان ایشان را مردم بویژه مسئولین احساس می کنند و تشکر می کنم از مردم و روحانیون و مسئولین که با تعامل و وحدت پشتیبان نظام و رهبری هستند.

وی افزود: برنامه ریزی، تعامل و حمایت از مسئولین شهری بویژه (شورای شهر و شهرداری) در طول یکسال گذشته خدمات خوبی در حوزه شهرستان (شهری – روستایی) انجام شده است. نهضت آسفالت در حوزه های روستایی شهرستان دو برابر حوزه شهری است.در حوزه برق در طول یکسال گذشته تعداد48 ترانس ایجاد و به بهره برداری رسیده است. در حوزه آب روستایی مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار گذاشتیم و در حوزه آب شهری نیز مبلغ 900 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفتیم.

فرماندار تصریح کرد: امسال در ایام ا... دهه مبارک فجر با همکاری بخش دولتی و خصوصی با اعتباری بیش از 53 میلیارد تومان پروژه های عمرانی – خدماتی و اشتغالزایی در شهرستان ترکمن به بهره برداری خواهد رسید.

اشاره به دغدغه مسئولین و دولت در نابودی منابع آبزیان در دریای خزر و ورود غیر قانونی صیادان به دریا و هشدار به آنان در جلوگیری از ورود غیر قانونی به دریا توسط متولیان و مسئولین ذیربط، حرکت مسئولین در راستای اشتغالزایی و ورود بخش خصوصی در این راستا و حمایت از سرمایه گذار از مطالب مهم بیان شده در نماز جمعه بود.

در پایان فرماندار ضمن دعوت از مردم جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: شما مردم با حضور خود در مناسبت های ملی و مذهبی اعتماد و قوت می دهید تا استوار و محکم در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم حرکت کنیم.

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 

حضور فرماندار در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .