عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرماندار در نماز جمعه بندر ترکمن

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

حضور فرماندار در نماز جمعه بندر ترکمن

حضور فرماندار در نماز جمعه بندر ترکمن

 عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در محل مسجد قبا در جمع نمازگزاران حضور بهم رساند و پیش از خطبه به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات  تشکر از حاج آخوند عابدی کر امام جمعه بندرترکمن و سایر علما بعنوان یک ظرفیت و پشتوانه معنوی، در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید در شهرستان در حوزه امنیت ، سیاسی و عمرانی به ایراد سخنرانی پرداخت.

فیروزی اظهار داشت: الحمدالله از زمان انقلاب در سطح کشور کارهای زیاد انجام شده و اگر مقایسه ای قبل و بعد از انقلاب داشته باشیم متوجه خواهیم شد بعد از انقلاب در همه زمینه ها خدمات ارزنده ای انجام شده است. بزرگترین و مهم ترین مسئولیت دولت تامین امنیت است و در این راستا دستگاههای زیادی در سطوح مختلف شبانه روز در تلاش برای برقراری امنیت در سطح شهرستان ، استان و کشور می باشند و الحمد الله در امنیت داخلی جزو آرام ترین کشورها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی گفت:  3 سال پیش تورم در سطح کشور به 45 درصد رسیده بود  ولی با تدبیر و امید دولت دکتر روحانی تورم از 45 درصد به نزدیک 9 درصد رسید. در حال حاضر نیز دولت تلاش می کند نقدینگی را به کارخانجات تزریق کند تا وضعیت بهتر شود.

فیروزی افزود:  در حوزه عمرانی در سطح شهرستان در طول سه سال گذشته حدود 78 میلیارد تومان برای تامین آب ، آبادانی روستا ، احداث راهها ، تجهیز بیمارستان و احداث مدارس و ... هزینه شده است. تلاش ما این است که مشکل اساسی شهرستان که تامین آب بویژه در حوزه روستایی است حل کنیم و امسال نیز 24 درصد از بودجه عمرانی شهرستان برای تامین آب روستایی پیش بینی شده است و در صورت تخصیص آن قسمتی از مشکلات آب روستایی حل خواهد شد. در حال حاضر نیز پروژه آب شیرین کن شهری در حال احداث می باشد که ان شاا..  اگر این پروژه به بهره برداری برسد تا 20 سال آینده مشکل آب شهری و روستایی حل خواهد شد.

 فرماندار در حوزه سیاسی با اشاره به انتخابات اظهار داشت: یکی از افتخارات دولت برگزاری انتخابات سالم مجلس شورای اسلامی بود. انتخابات مسئله مهم و حیثیت و آبروی نظام است. برگزاری انتخابات سالم  منجر به افزایش اعتماد مردم به دولت می شود. و چنانکه مردم شاهد بودند در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی و در دولت تدبیر و امید همان رایی خوانده شد که مردم نوشتند و کوچکترین تخلفی صورت نگرفت و نماینده ای که مردم می خواستند به مجلس راه یافت و انتخابات در بهترین وجه برگزار گردید .

 مقام عالی دولت در شهرستان ترکمن عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی اذعان داشت: همانطوریکه می دانید ملت و کشور ما 37 سال در تحریم بود و در سایه هدایت های رهبری  و با درایت دولت تدبیر و امید با تصویب برجام تحریم ها لغو شد.

گفتنی است فرماندار در پایان گزارشی در خصوص مطالبات کشاورزان ( محصولات گندم و جو ) ارائه کرد.

حضور فرماندار در نماز جمعه بندر ترکمن

 

حضور فرماندار در نماز جمعه بندر ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .