عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر تضمين‌ كننده سلامت جامعه است

فرماندار علی آباد کتول:

احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر تضمين‌ كننده سلامت جامعه است

احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر تضمين‌ كننده سلامت جامعه است

فرماندار علی آباد کتول گفت: احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر تضمين‌ كننده سلامت جامعه است و رعايت آن آحاد اجتماع را در برابر هرگونه گناه و آلودگي بيمه مي‌كند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، احمد تجری مفرد در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) را چراغ هدایت و کشتی نجات دانست و گفت: عزاداری و برپایی مجالس سوگواری در سوگ خوبان و اولیای الهی ریشه در قرآن کریم، سیره نبوی و سیره عملی امامان معصوم (ع) شیعه دارد.

فرماندار اظهار داشت: به مناسبت برگزاری هر چه باشکوه تر ایام سوگواری سرور سالار شهیدان تعداد 140 روحانی به مساجد شهرستان و روستاهای کوهستانی اعزام گردیده است که با تشکیل 5 گروه از این مساجد بازدید می کنند تا مشکل و کبودی برای برگزاری مراسم عزاداری وجود نداشته باشد.

وی افزود: بی تردید توجه به واجبی الهی به نام امر به معروف و نهی از منکر از اصلی ترین پیام‌های قیام عاشورا است.

فرماندار در مورد تکریم ارباب رجوع گفت: رسيدگي به كارها و مشكلات مردم يكي از وظايف مهم ما مسئولان بوده از اين رو طرح تكريم ارباب رجوع در راستاي احترام به حقوق مراجعه كنندگان در ادارات شود.

وی هدف از نامگذاری هفته پدافند غیرعامل را ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف و توسعه آموزش عمومی دانست و گفت: باید فرهنگ پدافند غیرعامل را در آحاد مردم توسعه دهیم که در این راه آموزش و اطلاع رسانی نقش بسزایی دارد.

تجری مفرد با بیان اینکه پدافند غیرعامل نوعی دفاع است، گفت: با بهره‌گیری از پدافند غیرعامل می‌توان از بروز خسارت‌های ناشی از جنگ و حوادث طبیعی جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: پدافند غیرعامل موضوعی حیاتی و در مواقع حساس تاثیرگذار است، چرا که هر جامعه‌ای به دفاع نیاز دارد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .