عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری ششمین جلسه تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان ترکمن


برگزاری ششمین جلسه تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان ترکمن

برگزاری ششمین جلسه تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان ترکمن

ششمین جلسه تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان ترکمن با حضور شیرنگی معاون فرماندار و سایر اعضای کمیته های ستاد و مسئولین دستگاهها صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ شیرنگی معاون فرماندار  گفت: با توجه به اینکه در آستانه ایام تعطیلات نوروزی قرار داریم طبق سنت دیرینه ما ایرانیان تلاش و تکاپو برای پاکسازی منازل شروع شده که بعد از آن تمیزی و پاکسازی شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اظهار داشت: زیبایی و جذابیت شهر وقتی با زیبایی فصل بهار توام میشود باعث می شود هم ذهن مسافر به این زیبایی ها جلب شود و هم نظر مساعد مسافران را جهت اقامت بیشتر در شهرستان برمی انگیزد.

وی افزود: شهرستان ترکمن علاوه بر زیبایی و ظرفیت های خدادادی ازجمله جزیره آشوراده بازارچه ساحلی فرهنگ منحصربه فردقوم ترکمن صنایع دستی ترکمن و...،بایدظرفیت شهرستان راباتوجه به پاکسازی وزیباسازی آن جهت جذب گردشگروتوریست بالاببریم تا مسافران هم ازاین ظرفیت هابهره ببرندوهم هنگام خروج دربحث گردشگری سفیرومبلغ شهرستان باشند.

معاون فرماندارشهرستان ترکمن درپایان با تاکید برزیباسازی شهرافزود: شهرداری دراین موضوع در خط مقدم باید اقدام کند. البته همه ی دستگاه های اجرایی و مردم شهرستان نیز در این زمینه باید همکاری کنند تا میزبانان خوبی برای مسافران و گردشگران باشیم.

برگزاری ششمین جلسه تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان ترکمن

 

برگزاری ششمین جلسه تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان ترکمن

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .