عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ترکمن


برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ترکمن

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ترکمن

جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ترکمن با حضور مسئولین کمیته های 12 گانه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با هدف ارزیابی میزان آمادگی کمیته ها جهت پذیرایی مطلوب از مسافران نورورزی در سطح شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان ترکمن ضمن تاکید بر ایجاد محیطی شاد و بانشاط برای مسافران گفت: همه کمیته ها باید تلاشد کنند با ارائه بهترین خدمات نسبت به استقبال از مسافران اقدام کنند.

نازقلچی اظهار داشت: مهمان نوازی از ویژگیهای بارز قوم ترکمن است که در این ایام نمود بیشتری خواهد داشت و باتوجه به تصویب طرح گردشگری از سوی دولت تدبیر و امید انتظار می رود که مسئولان فراتر از سنوات گذشته در زمینه خدمت رسانی به هموطنان عزیز که از همه نقاط کشور به این شهر ورود پیدا می کنند اقدام کنند.

برپایی بازارچه صنایع دستی و سوغات، برپایی جشنواره نوروزی، نظارت مستمر بر امکانات، تاسیسات، تفرجگاه ها، اماکن تهیه غذا، آشپزخانه ها، مراکز توزیع ارزاق عمومی بخصوص نان، میوه، سایر اقلام پرمصرف، حفظ امنیت و ایمنی محلهای اسکان و سواحل، بازارچه ساحلی، محل شنا، محلهای پرتردد، پاکسازی محورهای مواصلاتی و پرتردد، پاکسازی و نظافت مسیرهای تردد مسافران، استقرار نیرو و انجام گشتهای مستمر بمنظور امنیت مسافران، نظارت بر نرخ خدمات مختلف، مهیا نمودن محل یا چادرهای اقامه نمار و استراحت مسافرین، نظارت بر فعالیت کمیته های 12 گانه، توزیع اقلام تبلیغاتی و .... از جمله مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بود.

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ترکمن

 

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ترکمن


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .