عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین و آخرین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز به ریاست معاون فرماندار:

ششمین و آخرین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا برگزار شد

ششمین و آخرین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا برگزار شد

 صبح امروز دوشنبه 9 اسفند ماه، ششمین و آخرین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا با محوریت ستاد هماهنگی برگزاری گرامیداشت هفته مقام زن به ریاست "علی اکبر قجری" معاون فرماندار و با حضور مسئولین و مشاورین امور بانوان دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، "علی اکبر قجری" در این جلسه بر افزایش توانمندی اقتصادی بانوان و خانواده ها تاکید کرد و گفت : رویکرد اصلی کارگروه بانوان و خانواه شهرستان بر توانمند سازی خانواده ها خصوصا بانوان بوده و بحمدالله تلاشهای مستمری هم در راستای افزایش توانمندیهای اقتصادی در سال 95 صورت گرفته است .

 وی با اشاره به اجرای موفق طرح تحکیم خانواده در ده روستای شهرستان که با همکاری اعضاء،بخشداران و دهیاران برگزار گردید،افزود: این طرح بازخوردهای خوبی در شهرستان داشت و ان شاالله شاهد تدوام این طرح در سال آتی خواهیم بود.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا اذعان نمود: یکی از نیازهای شهرستان در زمینه گسترش مراکز مشاوره در سال جاری محقق گردیده و امیدواریم در جهت کاهش طلاق و ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده ها در جهت صیانت از خانواده گامهای اساسی را برداشته باشیم.

 جانشین رئیس کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا با بررسی اجمالی سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه خانواده تاکید داشت:تمامی دستگاههای عضو باید اجرای این ابلاغیه را در سال 96 سرلوحه اقدامات خود قرار داده و در جهت اجرای منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری همکاری و تعامل داشته باشند .

 وی تصریح کرد:یکی از ظرفیتهای فرا روی شهرستان که ایجاد دهکده گردشگری نوروزی است و بانوان می توانند در راستای افزایش توانمندی اقتصادی خانواده و هم عرضه و معرفی فرهنگ قومی و بومی و محلی استفاده نمایند .

 "قجری" با توجه به اجرای طرح و برنامه های متفاوت در شهرستان در ایام هفته زن در شهرستان از جمله اجرای کارگاه شیوه زندگی سالم ویژه زنان شاغل ، اجرای طرح تریبت مربی در جهت ارتقاء مهارتهای آموزشگران و همچنین جشن میلاد کوثر شهرستان بیان داشت: این برنامه های فرصتهای خوبی در جهت ترویج و توسعه مهارتها در خانواده هاست از جمله مهارت حل مسأله ، نهادینه کردن فرهنگ مسولیت پذیری ، نظم پذیری ، احترام متقابل و تحکیم نهاد مقدس خانواده می باشد.

ششمین و آخرین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا برگزار شد

 

ششمین و آخرین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 544
  • کد خبر : 31140