عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نوزدهمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در بندرگز برگزار شد


نوزدهمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در بندرگز برگزار شد

نوزدهمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در بندرگز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، نوزدهمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با حضور فرماندار ، مهندس عطایی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس، خانم افروزیان مشاور مدیرکل و مسوول شورای بانوان اداره کل آموزش و پرورش و سایر ناظرین و کارشناسان استان و جمعی از مدیران اجرایی و خیرین شهرستان در سالن وارش بندرگز برگزار شد.

علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهید با اشاره به برنامه های گلریزان کمیته امداد، جشن نیکوکاری در سطح مدارس شهرستان و همچنین برنامه خیرین مبارزه با موارد مخدر اظهار داشت: دولت در زمینه خدمات رسانی به جامعه و گروههای نیازمند وظایفی دارد که برنامه های خوبی در حال انجام می باشد ، از جمله ۴ پروژه ساخت و مرمت مدارس در سطح شهرستان که توسط سازمان نوسازی مدارس در دست اجرا می باشد، ولی با توجه به گستردگی کار  سایر بخش ها نیز باید در این زمینه مشارکت نمایند ، افراد جامعه هم در قالب خیرین در حوزه های مختلف می توانند در رفع مشکلات و کمبودهای مالی در کنار دولت قرارگیرند که تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود : برنامه های مختلفی از سوی دولت در حوزه های درمان ، بیمه ، معیشت و ... برای اقشار محروم جامعه ازجمله ساخت مسکن برای خانواده های دارای دو معلول توسط بهزیستی در دست اجرا می باشد ولی مشکلاتی در خصوص واگذاری زمین وجود دارد که از خیرین تقاضای همکاری و مشارکت  در این زمینه داریم.

فرماندار بندرگز با اشاره به  فعالیت خیرین در حوزه های مختلف و همکاری و مشارکت موثر آنها در اجرای پروژه های مختلف  اعم از ساخت مدارس ، ساخت مسکن برای نیازمندان و ... افزود : به برکت جمهوری اسلامی در شرایطی قرار داریم که هرجا دولت و نظام اسلامی ما با مشکلی مواجه می شود ، مردم وارد صحنه شده و همکاری می نمایند.

میرزایی اظهار داشت : فعالیتهای انجام شده از سوی خیرین در حوزه های مختلف بویژه در حوزه ساخت و تجهیز مدارس به صورت مکتوب منتشر شده و در اختیار جامعه قرار گیرد تا مورد تشویق جامعه قرار گیرند.

وی از علما و روحانیون خواست تا از امکانات تبلیغی خود برای ترغیب و تشویق جامعه به مشارکت در امور خیر استفاده نمایند.

هادی ایرجی از اعضای مجمع خیرین شهرستان در این نشست گفت : ساخت مجتمع آموزشی و رفاهی برای فرهنگیان و دانش آموزان در مساحت ۶۰۰۰ متر مربع، اردوگاه جنگلی با امکاناتی همچون هتل  و امکانات رفاهی با ۵۰ درصد پیشرفت ، هوشمند سازی مدرسه سعدی روستای گز غربی ، ساخت مدرسه ۹ کلاسه در روستای گز غربی ، ساخت مدرسه ۹ کلاسه با مشارکت طرح برکت در نوکنده و افتتاح دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان در پاساژ پیوندی بندرگز از جمله پروژه های اجرا شده و در دست اقدام  مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان بندرگز می باشد.

وی افزود : ماهانه ۱۰ میلیون ریال از سوی فرهنگیان شهرستان بندرگز برای امور خیریه عمرانی و آموزشی حوزه آموزش و پرورش اختصاص می یابد.

نوزدهمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در بندرگز برگزار شد

 

نوزدهمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در بندرگز برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 810
  • کد خبر : 31543