عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار بندرگز


دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار بندرگز

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار بندرگز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز، صبح روز چهارشنبه 9 فروردین "محمد رضا وطنی" مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز دیدار و گفتگو کرد.

"علی اصغر میرزایی"در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و جاذبه های توریستی شهرستان بندرگز و استقبال خیل عظیم گردشگران و مسافران فرهنگی و خانواده های آنان ایجاد مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان را در شهرستان برای ارائه خدمات ارزنده و میزبانی شایسته، لازم و ضروری دانست .

فرماندار بندرگز در ادامه به بحث تحول در مدرسه اشاره کرد و اظهار داشت: مبنای کار تحول ارتقا کمی و کیفی برنامه ها درنظام آموزش و پرورش است که باید با استفاده از نظرات  و تجربیات متخصصین این امربه صورت دستورالعمل و راهکار به شهرستانها ارائه تا در شورای آموزش و پرورش شهرستان اجرایی گردد.

در ادامه " وطنی" مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با تشکر از پیگیریهای فرماندار شهرستان گفت: همه تلاش ما براین است تا بتوانیم در راستای اهداف تشکیلاتی و تعلیم وتربیت  و ارائه خدمات و امکانات به قشر عظیم و زحمت کش فرهنگی و دانش آموز نقش بسزایی را ایفا نماییم .

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار بندرگز

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 664
  • کد خبر : 32196