عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی کاروان همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی کاروان همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه هماهنگی کاروان همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه هماهنگی کاروان همه باهم در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در شهرستان ترکمن  با حضور فیروزی فرماندار، مسئولین شهرستان و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای تابعه شهرستان و مسئولین روابط عمومی نهادها و ادارات شهرستان روز پنجشنبه 17/1/96 در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: در سایه عنایت حق تعالی و تلاش های دولت تدبیر و امید در سال گذشته شاهد خدات قابل توجهی در شهرستان بودیم و با برنامه ریزی خوب و با تدبیر با کمترین هزینه ها و حداقل امکانات و با همیاری و کمکهای مردم اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به موضوع انتخابات گفت: مردم همه کاره هستند و با بصیرت و آگاهی تحولات ایران اسلامی را رقم می زنند. فیروزی گفت: این مردم هستند که باید برای تغییر و تحول جامعه و کشور خود فکر کنند، تصمیم بگیرند.

فیروزی انتخابات را روز مهمی در تاریخ کشور دانست و آن را منشا  تحولات عظیم در 4 سال آینده خواند و اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری به عنوان جریانی که می خواهیم شخص دوم کشور را انتخاب کنیم و برای مدت چهار سال به وی فرصت تصمیم گیری و خدمتگزاری و تغییر و تحولات جدی در کشور بدهیم امری حیاتی در تاریخ ملت ایران است.

وی تصریح کرد: آنچه برای ما و نظام و رهبری و حاکمیت اهمیت دارد برگزاری درست انتخابات است.

وی با اشاره به مولفه های انتخابات گفت: دولت بعنوان متولی برگزاری انتخابات نقش بسترسازی برای تحقق کلیدواژه مهم "حضور حداکثری" دارد.

فیروزی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از ملت ایران و اعتقاد و باورآنها است و حفظ این باور و اعتقاد برای استمرار این شرایط یک الزام است و همه مسئولان باید این بستر را برای حضور حداکثری مردم فراهم نمایند.

وی گفت: باید بسترسازی بنحوی صورت گیرد که مردم با هر قومیت و هر مذهبی و هر زبانی به عنوان یک ایرانی با هماهنگی کامل در این حماسه سیاسی عظیم حضور و ایفای نقش کنند و یک بار دیگر به مخالفان و دشمنان نظام و ملت و دولت نشان دهیم این انقلاب و نظام مورد اقبال مردم است.

 

جلسه هماهنگی کاروان همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی کاروان همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی کاروان همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .