عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات؛

جشن همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

جشن همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

 در راستای فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری  جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری جشن " همه با هم" با پوشش خبری صدا و سیما در شهرستان ترکمن روز جمعه اول اردیبهشت با حضور فیروزی فرماندار، دکتر نورقلی پور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ادارات و نهادها و مردم پرشور و فهیم شهرستان در محل سالن امام رضا (ع) بندر ترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن؛ در این مراسم که کاروان همه با هم استان با لباس اقوام مختلف که تداعی یک ایران کوچک در جمع مردم شهرستان بود، فیروزی فرماندار در خصوص انتخابات پیش رو گفت: رویداد 29 اردیبهشت 96 (دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا) از هر جهت برای ما و نظام مهم است.

وی افزود: تمامی دنیا متوجه این رویداد بزرگ است بویژه قدرت های بزرگ که همیشه مسائل مهم کشور ما را رصد کرده و می کنند و بر اساس میزان مشارکت مردم استراتژیخو در رابطه با ایران را طراحی و برنامه ریزی می کنند.

 وی با تاکید بر عزت، عظمت، ازادی، قدرت، وحدت و انسجام مردم اظهار داشت: تمامی موفقیت ها در کشور ما بستگی به حمایت های مردم و حضور آنها در پای صندوق های رای دارد. این مردم هستند که دست به انتخاب می زنند و ضمن مشارکت در سرنوشت خود مسیر توسعه و حرکت و پیشرفت را با انتخاب اصلح فراهم می کنند. به همین خاطر در راستای لبیک به فرمایشات امام و رهبری و هم چنین پایداری و استمرار نظام اسلامی همه تکلیف داریم که با تمام وجود درپای صندوق های رای حاضر شده و رای دهیم.

در پایان این مراسم فرماندار و مسئولین شهرستان و کاروان همه با هم از یکی از کارگاه های تولیدی صنایع دستی شهر بندر ترکمن بازدید کردند.


جشن همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جشن همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جشن همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جشن همه باهم در شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .