عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه برتر هنرمند کردکویی در مسابقه طنز تلویزیونی «زمانی برای خندیدن» از شبکه 3 سیما


کسب رتبه برتر هنرمند کردکویی در مسابقه طنز تلویزیونی «زمانی برای خندیدن» از شبکه 3 سیما

کسب رتبه برتر هنرمند کردکویی در مسابقه طنز تلویزیونی «زمانی برای خندیدن» از شبکه 3 سیما
علی غریب از شهرستان کردکوی موفق شد در نخستین مسابقه تلویزیونی 'زمانی برای خندیدن'، با کسب 39 امتیاز به‌عنوان نفر برتر دست یابد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی : جمالی فرماندار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، کسب رتبه برتر این هنرمند شهرستان را به مردم گلستان بویژه شهروندان شهرستان کردکوی تبریک گفت.
 جمالی افزود:  کسب رتبه برتر در این برنامه پر بیننده تلویزیونی دستاوردی است که ریشه در فرهنگ و هنر غنی این خطه از سرزمینی فرهنگی و تاریخی ایران دارد و یاد و خاطره پیکسوتان و هنرمندان شهیری چون مرحوم فرج الله زاهدی راد و محمد ها دی نامور و... را در یادها و خاطره ها زنده می کند .
فرماندار کردکوی در پایان گفت: کسب این موفقیت را ارج نهاده و به هنرمند برجسته کشور جناب آقای علی غریب، خانواده محترم،جامعه هنرمندان و مردم شریف شهرستان کردکوی تبریک عرض می کنم و امیدوارم کسب این موفقیت با بسترهای بسیارعالی فرهنگی و هنری موجود درسطح شهرستان ،زمینه های درخشش بیشتر جوانان این شهرستان در همه عرصه های یادشده فراهم نماید.
لازم به ذکر است: مسابقه تلویزیونی 'زمانی برای خندیدن' از شبکه سوم سیما با موضوع مسابقه بین جوانان علاقه‌مند به اجراهای زنده طنز برگزار شد.
علی غریب یکی از شرکت‌کنندگانی بود که از شهرستان کردکوی در این مسابقه شرکت کرد و به مرحله فینال رسید و پس از اجرای خود در مرحله پایانی از بین پنج شرکت‌کننده راه‌یافته توانست با کسب 39 امتیاز از مجموع 40 امتیاز ممکن، به‌عنوان نفر اول این مسابقه معرفی شود .


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 766
  • کد خبر : 32481