عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل استاندار از « علی غریب» به عنوان جوان موفق کردکوی


تجلیل استاندار از « علی غریب» به عنوان جوان موفق کردکوی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، دکتر حسن صادقلو، استاندار گلستان در نشست مشاوران جوان دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها، سمن ها و جوانان فعال استان از « علی غریب» به عنوان جوان موفق در حوزه هنر کردکوی تجلیل کرد.
غریب یکی از هنرمندان جوان این شهرستان است که پس از اینکه در مسابقه تلویزیونی « زمانی برای خندیدن» رتبه نخست را کسب کرد، از سوی فرمانداری کردکوی به عنوان جوان موفق هنری این شهر به استان معرفی شد.
دکتر صادقلو در این نشست با بیان اینکه شاخص بکارگیری نیروهای جوان در این دولت نسبت به گذشته، افزایش قابل توجهی پیدا کرده است، اظهار کرد: در دولت گذشته 10 درصد مدیران ستادی، فرمانداران و بخشداران گلستان از جوانان 31 تا 40 ساله بودند که در این دولت این رقم به 25.3 درصد رشد داشته است و این نشان از اعتقاد به عملکرد جوانان است.
وی با بیان اینکه در هیچ دوره مدیریتی استانداری گلستان تا این اندازه از بدنه وزارت کشور در پست های مدیریتی استانداری استفاده نکرده است، گفت: قریب به 98 درصد فرمانداران و بخشداران از نیروهای بومی و مستعد همان شهرستان ها و تقریبا اکثر آنها جوان هستند.
استاندار با تاکید بر ارتباط طولی تجربه و جوانی، یادآور شد: توجه به رصد بکار گیری جوانان در دستگاه های اجرایی مسئله ای پراهمیت بوده و جایگاه جوانان به دلیل ارائه روش های مدیریتی نوین جایگاه رفیعی است.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 411
  • کد خبر : 33246