عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه سلامت شهرستان در فرمانداری بندرگز برگزار شد


جلسه کارگروه سلامت شهرستان در فرمانداری بندرگز برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت شهرستان در فرمانداری بندرگز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه کارگروه سلامت شهرستان با حضور فرماندار ، ریاست مرکز بهداشت و سایراعضاء در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز گفت :  جامعه ای فعال و پویا خواهد بود که از لحاظ جسمی و روحی در سلامت کامل باشد.

میرزائی افزود : در خصوص سلامت بهداشتی اماکن عمومی و تفرجگاهها پیگیری لازم انجام گردد تا در آستانه فرارسیدن فصل بهار و حضور گردشگران و مسافران در این شهرستان امکانات لازم فراهم گردد.

فرماندار بندرگز گفت  : علاوه بر اینکه باید به وضعیت سلامت شهرستان توجه ویژه داشته باشیم ، مسافران ، زائران و گردشگرانی که از این شهرستان عبور خواهند کرد باید مدنظر متولیان امر بهداشت و سلامت شهرستان قرار گیرند تا حداکثر امکانات بهداشتی و رفاهی برای آنها فراهم گردد.

وی افزود  : لازم است  واقعگرایی در آمارهای  موجود صورت بگیرد تا برنامه های مناسب در جهت وضعیت بهداشت و سلامت شهرستان تدوین گردد.

علی اصغر میرزائی اظهار داشت : اطلاع رسانی در خصوص موارد مهم بهداشتی همچون ازدواج و بیماریهای واگیردار نظیر ایدز و ... باید بصورت کامل در سطح شهرستان اعم از شهرها و روستاهای تابعه  انجام شود تا تاثیرگذاری مناسب در جهت کاهش موارد ابتلا به بیماریها وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمارهای شهرستان بندرگز در مورد بیماریهایی نظیر ایدز درنقطه صفرقراردارد ولی اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی جهت جلوگیری از گسترش این نوع بیماریها بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

جلسه کارگروه سلامت شهرستان در فرمانداری بندرگز برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 567
  • کد خبر : 29851