عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأمین نان باکیفیت و مطلوب، یکی از برنامه های حقوق شهروندی است


تأمین نان باکیفیت و مطلوب، یکی از برنامه های حقوق شهروندی است

تأمین نان باکیفیت و مطلوب، یکی از برنامه های حقوق شهروندی است

"ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان در جلسه کارگروه گندم ،آرد و نان شهرستان گرگان گفت: یکی از مهمترین حقوق مسلم و اساسی مردم بر دولتها به عنوان حق شهروندی تأمین نان باکیفیت می باشد .
وی ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه رجب و تبریک ایام شعبانیه بیان داشت: دولت تاکنون درکنار بخش خصوصی از جمله خبازان زحمتکش و کارخانجات تولید کننده آرد با همدلی و همکاری نزدیک تلاش نموده آرد مرغوب و نان باکیفیت تولید و در اختیار مردم قرار گیرد .
دشتیان اظهار کرد: بدون تردید نقش دستگاه ها مانند سازمان صنعت،معدن و تجارت ،غله ،بهداشت ،تعزیرات حکومتی ،جهاد کشاورزی و از طرفی شرکت تعاونی و اتحادیه خبازان در فرآیند نان باکیفیت تأثیرگذار خواهد بود و در هر جلسه نیز کارگروه اقدامات نظارتی فوق الاشاره را مورد ارزیابی قرار داده تا تصمیم گیری مناسب صورت پذیرد .
مهندس دشتیان بیان داشت: در کشور ما به عنوان کشور مسلمان نان ازلحاظ اعتقادی در جایگاه ویژه ای به عنوان یک ماده غذایی اساسی برخوردار است و دارای قداست می باشد و بعنوان نعمت الهی مورد تکریم است .
دشتیان در خصوص فعالیت خبازان آزادپز گفت: حدود60واحد خبازی آزادپز در شهر گرگان قرار دارد که نیاز است با تظارت دستگاه های حاکمیتی و نظارتی در ارائه تولید نان باکیفیت در این واحدها مد نظر و دقت کافی واقع شود و آرد مصرفی آنان همانند آرد مصرفی خبازان تعاونی پز ساماندهی شده و از طریق شرکت تعاونی خبازان در اختیار آنان قرار گیرد .
وی در خصوص دادن مجوز نانوایی آزادپز به شهروندان که درخواست نموده بودند یادآور شد :با توجه به اولویت های در نظر گرفته شده و شیوه نامه موجود در صورت تأیید معاونت امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری این امر محقق خواهد شد .

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 456
  • کد خبر : 33145