عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ديدار مشاور استاندار و رييس ستاد اقامه نماز استان با فرماندار گرگان


ديدار مشاور استاندار و رييس ستاد اقامه نماز استان با فرماندار گرگان

ديدار مشاور استاندار و رييس ستاد اقامه نماز استان با فرماندار گرگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،"قاسم محمدی"مشاور استاندار و رییس ستاد اقامه نماز استان گلستان با "سیدعباس حسینی"فرماندار شهرستان گرگان دیدار کرد .
این ديدار در دفتر فرماندار برگزار شد،"محمدی" مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان ضمن ارايه گزارش مختصري از عملكرد اين ستاد از فعاليتهاي صورت گرفته در امرنماز در ادارات شهرستان تقدير بعمل آورد .
وی با قدردانی از همه افرادی كه برای اعتلای فرهنگ نماز و اقامه هرچه باشكوه تر این فریضه الهی بویژه در سطح روستاها تلاش می كنند اظهار اميدواري كردو گفت:امیدواریم عملكرد ستاد مذكور در اين راستا بيش از پيش باشد .
دکتر حسینی ،فرماندارگرگان  در ادامه افزود : اگر نماز را آن گونه كه هست بشناسيم، خدا را بر اين هديه‌ي بزرگ كه پيامبرانش به ما داده اند، هزاران بار سپاس خواهيم گفت.
دکتر حسینی از برگزاری نمازهای جماعت در بسیاری از ادارات ومدارس شهرستان خبر داده و گفت: استقبال از برگزاری نماز جماعت در ادارات ،مدارس و مساجد شهرستان نشان دهنده نهادینه شدن این واجب دینی است که بایستی تلاش کنیم بیشتر از این باشد.
دکتر حسینی یادآور شد: به شکر خداوند اقامه نماز جماعت ظهر و عصر همه روزه در فرمانداری گرگان برگزار گردیده و ادعیه و زیارات نیز به فراخور مناسبت ها با حضور کارکنان در نماز خانه برگزار می گردد .

ديدار مشاور استاندار و رييس ستاد اقامه نماز استان با فرماندار گرگان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 978
  • کد خبر : 33149