عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم جشن روز جوان باحضور فرماندارعلی آباد کتول برگزار شد


مراسم جشن روز جوان باحضور فرماندارعلی آباد کتول برگزار شد

مراسم جشن روز جوان باحضور فرماندارعلی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مراسمی با حضوراحمد تجری مفردفرماندارشهرستان وجوانان شهرستان ، تعدادی از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان و جمعی از اقشار مختلف مردم ، در محل تالاربوستان برگزار شد .

فرمانداردر خصوص مقام و منزلت حضرت علی اکبر و عمل حماسه ساز این جوان رعنا و رشید در روز عاشورا و واقعه کربلا گفت: حضرت علی اکبر به عنوان یک جوان آگاه و با بصیرت و ولایت مدار، اگویی شایسته و مناسب برای جوانان امروزی است.

وی افزود:این جوان آگاه و رشید با شجاعت هر چه تمام تر در صحنه عاشورا درخشید و نشان داد که تا آخرین قطره خون محافظ و پاسدار ولایت و امامت است.
فرماندارعلی آباد کتول همچنین در خصوص رشادت و شهامت جوانان هشت سال دفاع مقدس افزود: جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس نیز علی اکبر را به عنوان الگو و اسوه خود قرار دادند و با نثار خون خود ثابت کردند که پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.
فرماندار،رسالت جوانان امروزی را سنگین تر از جوانان زمان انقلاب عنوان کرده و بیان کرد: در زمان انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس دشمن مشخص بود و همه دشمن را در صحنه و رو در روی خود می دیدند ولی اکنون با پیشرفت علم و امکانات و پیدایش اینترنت و ماهواره دشمن از هر طریق قصد منحرف کردن جوانان و در نهایت ضربه زدن به انقلاب را دارد؛ بنابراین جوان امروزی رسالتش سنگین است و باید حواسش را جمع کند تا در دام و حیله دشمن نیافتد و این کار مستلزم این است که جوان ایرانی باید آگاه باشد و بصیرت داشته باشد و این امر جز با الگو گرفتن از علی اکبر و بزرگان و جوانان دینی امکان پذیر نیست.
فرماندار شهرستان همچنین جوان ایرانی را مایه فخر و مباهات دانسته و جوانان غیور و پرتلاش ایرانی را موجب پیشرفت ایران دانست و عنوان کرد: دانشمندان هسته ای ما همگی نیروی جوان هستند که با قدرت جوانی خود و اتکا به لطف پروردگار باعث افتخار ایران هستند.
نماينده عالي دولت درشهرستان با تأکید بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت، اضافه کرد: حضور پرشور جوانان و رای اولی ها، نمایش جامعه سالم و سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی است و بر تمام هموطنان فرض است تا در این عرصه مهم سیاسی کشور حضوری پر نشاط داشته باشند.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .