عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زیرساخت های موردنیاز برای برگزاری انتخابات نیمه مکانیزه فراهم است

مسوول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کردکوی:

زیرساخت های موردنیاز برای برگزاری انتخابات نیمه مکانیزه فراهم است

زیرساخت های موردنیاز برای برگزاری انتخابات نیمه مکانیزه فراهم است
مسوول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کردکوی گفت: تمهیدات لازم و زیرساخت های موردنیاز برای برگزاری نیمه مکانیزه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این شهرستان فراهم شده است.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کردکوی، فروغ فخفوری، مسوول کمیته اطلاع رسانی این ستاد گفت: انتخابات این دوره به صورت نیمه مکانیزه در شهرستان برگزار می شود و برای این موضوع تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه این کمیته فعالیت های خود را از ماه های گذشته آغاز کرده است، افزود: فراخوان و به کارگیری عوامل اجرایی فنی به عنوان کاربران رایانه در شعب اخذ از مدتی قبل انجام شد. هم چنین چند دوره آموزشی و مانور به منظور سنجش میزان آمادگی کاربران و خطوط ارتباطی و نرم افزارهای مورد استفاده نیز در شهرستان برگزار شده است.
فخفوری بیان کرد: در انتخابات این دوره استعلام هویتی افرادبه صورت آنلاین انجام می شود. با وارد کردن اطلاعات هویتی فرد، شرایط احراز رأی در سیستم نمایش داده خواهد شد.
وی گفت: صورتجلسات شمارش آراء نیز به صورت آنلاین از هر شعبه به منظور تسریع در تجمیع آراء و افزایش دقت، به سامانه جامع انتخابات شهرستان ارسال می شود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .