عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار کارکنان میراث فرهنگی با فرماندار علی آباد کتول به مناسبت روز جهانی صنایع دستی


دیدار کارکنان میراث فرهنگی با فرماندار علی آباد کتول به مناسبت روز جهانی صنایع دستی

دیدار کارکنان میراث فرهنگی با فرماندار علی آباد کتول به مناسبت روز جهانی صنایع دستی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،به مناسبت گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی، کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول با فرماندار این شهرستان دیدار نمودند.

در این دیدارتجری مفرد فرماندارشهرستان طی سخنانی از اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه و ترویج صنایع دستی در سطح این شهرستان ابراز خرسندی کرد و حمایت خود را در بخش های مختلف این حوزه براساس الویت ها اعلام نمود.

مقام عالی دولت همچنین تأکيد کرد: خيلي از ظرفيت هاي شهرستان كه در حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي، جاذبه هاي گردشگري و ميراث تاريخي وجود داشته است براي سرمايه گذاران و افراد علاقه مند روشن و مشخص نشده است كه از اين رهگذر هم مي شود اشتغالزايي كرد و در جهت رونق و معرفي شهرستان اقدامات بسيار خوبي انجام داد و هم مي شود از همين رهگذر تا حدود زيادي مشكل بيكاري را مرتفع نمود.

رئیسی مدیرمیراث فرهنگی  علی آباد کتول ضمن تبریک روز جهانی صنایع دستی و ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت‌های مراکز آموزش صنایع دستی این شهرستان ارائه دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حمایت و همکاری مسئولین در بحث سرمایه گذاری  درمورد گردشگری وجذب توریست در این شهرستان شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .