عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی همایش منطقه ای طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر در بندرگز


جلسه هماهنگی همایش منطقه ای طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر در بندرگز

 

جلسه هماهنگی همایش منطقه ای طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر در  بندرگز

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه بزرگداشت دهه امامت و هماهنگی برگزاری همایش منطقه ای طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر روز دوشنبه 9 مرداد 96 با حضور محمد حیدری معاون فرماندار و سایر اعضای ستادهای مذکور  در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

محمد حیدری معاون فرماندار بندرگز با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) وامام رضا (ع) و دهه کرامت و با اعلام اینکه در آستانه دهه امامت قرار داریم اظهار داشت : مقام معظم رهبری ایام عید قربان تا عید غدیر  را به عنوان دهه امامت نامگذاری نمودند تا فضای گفتمان برای ترویج و تبیین فلسفه غدیر فراهم گردد.در واقع غدیر الگوی زندگی و چگونگی تشکیل حکومت و نحوه اداره جامعه را به مسلمانان نشان داده است.

حیدری  با اشاره به اهمیت فریضه  امر به معروف و نهی از منکر ،افزود :   فرهنگ سازی در این ارتباط قشر جوان ما را در مقابل تهاجم فرهنگی مستحکم وقوی خواهد کرد .افرادیکه متولی امر فرهنگی هستند به خوبی به عمق تلاشهای دشمنان در این زمینه واقف  می باشند . بطور مثال  دربسیاری از کشورهایی که برنامه های مخرب فرهنگی  راتولید می کنند ، پخش همان برنامه هابرای جامعه خودشان  ممنوع می باشد .

وی افزود : دشمن با پرداخت هزینه های هنگفت سعی می کند تا این فراورده های فرهنگی با کمترین هزینه  در اختیار جوانان ما قرار گیرد. ولی اگر بتوانیم برنامه های فرهنگی  مربوط به مناسبتهای دینی که براساس زندگی ائمه اطهار تهیه می شود را با کیفیت مناسب تهیه نمائیم ، و زمینه حضور جوانان در مراسمات مختلف مذهبی فراهم گردد ، ، مطمئنا به عنوان  الگویی متناسب با فطرت انسانی از سوی جوانان و جامعه مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

حیدری افزود : این جلسه مقدماتی جهت هماهنگی برگزاری همایش منطقه ای با موضوع طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر است که  مقرر شده در آستانه ماه محرم در سه منطقه از شرق و غرب و مرکز استان در قالب سه برنامه در گنبد ، آزاد شهر و بندرگز برگزار گردد.

وی اظهار داشت : کلیت این برنامه به این صورت است که مقرر شده این همایش در روزهای 25و  26 شهریور در شهرستان بندرگز برگزار گردد ، با حضور روحانیون ، مداحان ، هیات های مذهبی ، پایگاههای مقاومت بسیج ، دهیاران ، روسای شوراهای اسلامی ، بانوان ، اصناف و مسوولین و چهره های اثر گذار شهرستان ،همچنین بندرگز میزبان شهرستانهای کردکوی ، بندرترکمن و گمیشان در این همایش خواهد بود. بنابراین  باید هماهنگی مناسبی بین دستگاههای مربوطه انجام گردد.

 

جلسه هماهنگی همایش منطقه ای طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر در  بندرگز

 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 311
  • کد خبر : 36122