عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز به ریاست معاون فرماندار :

چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز دوشنبه 30 مرداد ماه ، چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا به ریاست "سید موسی میردیلمی" معاون فرماندار و با حضور مسئولین دانشگاههای شهرستان در محل دفتر معاونت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "سید موسی میردیلمی" در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاهها با بیان اینکه دانشگاه باید محیطی امن و آرام برای دانشجویان باشد اظهار داشت : باید روحیه نشاط، شادابی و آرامش برای دانشجویان فراهم شود ، با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها قرار داریم لازم است روسای دانشگاهها و مدیران حوزه تعلیم و تربیت ، تمهیدات لازم را در زمینه رفاه دانشجویان و دانش آموزان فراهم نمایند.

معاون فرماندار شهرستان آق قلا بیان داشت : دانشگاه ها به عنوان مرکز تحقیق و پژوهش علمی و فرهنگی ، مهد نوسازی اجتماع هستند و در واقع دانشگاهها محلی هستند که در آن افکار و اندیشه‌ای جدید ، دانش و معرفت نو ، تکنولوژی متحول و فرهنگی خلاق و پویا نشو و نما می‌کند .

وی با اشاره به ارتباط دانشگاه با توسعه کشور افزود : دانشگاهها هم از نظر تامین نیروی انسانی کارآمد و افزایش کارایی و بهره‌ وری افراد و هم از جهت گسترش مرزهای دانش و فن و پیش بردن تکنولوژی در توسعه اقتصادی کشور موثر هستند و در واقع می توان گفت خدمات دانشگاه برای توسعه اقتصادی و حتی توسعه اجتماعی ـ سیاسی کشور نقش زیر بنایی دارد .

"میر دیلمی" در خاتمه سخنان خود از مسئولین دانشگاههای شهرستان خواست تا نبست به بررسی و مرتفع ساختن مشکلات دانشگاهها بخصوص در زمینه تامین وسیله ایاب وذهاب دانشجویان ، ساماندهی خوابگاه های دانشجویی و هم چنین آماده سازی فضای دانشگاه ها جهت ورود دانشجویان و استقبال از دانشجویان جدیدالورود اقدام لازم معمول نمایند .

 

چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

 

چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آق قلا برگزار شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1886
  • کد خبر : 36656