عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضرت علی علیه السلام پیوند دهنده مذاهب اسلامی است


حضرت علی علیه السلام پیوند دهنده مذاهب اسلامی است

حضرت علی علیه السلام پیوند دهنده مذاهب اسلامی است

جلسه برنامه ریزی دهه کرامت و ولایت با حضور فرماندار ، امام جمعه و مسئولین ادارات در محل فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی در این جلسه در خصوص دهه امامت و ولایت و جایگاه حضرت علی علیه السلام در اسلام گفت: حضرت علی ( ع ) بعنوان یک تکیه گاه است و مانند یک عامل پیونده دهنده میان دو بال ( مذاهب اسلامی ) تسنن و تشیع محسوب می شود و بعبارت دیگر حضرت علی ( ع ) ، قرآن کریم ، کعبه ( خانه ی خدا ) و مراسمات حج ، جزو افراد و وصایای هستند که این دو بال را پیوند می دهند.
فرماندار اظهار داشت : حضرت علی ( ع ) با توجه به اینکه در خانه ی حضرت رسول اکرم ( ص ) ، و در دامان ایشان بزرگ شده اند و یک پیوند خویشاوندی با بزرگان دین و خلفاء دارند سبب شده است که ایشان برای دنیای اسلام و همه ی مسلمین جهان بعنوان یک نقطه قوت و عامل وحدت آفرین باشد . شخصیت ، جایگاه و مقام ایشان در بین بزرگان دین و برای همه ی مسلمین آشکار و بیان است.
تاجی افزود: انشاءالله همه ی ما باید از شخصیت حضرت علی ( ع ) و سیره ایشان در جهت ایجاد وحدت بین مسلمین و در جهت مقابله با دشمنی ، دشمنان اسلام استفاده کنیم تا با استفاده از این وحدت و همدلی ، امنیت خود و کشورمان را حفظ کنیم ، بعبارت دیگر قطعا امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه به سیره ، رفتار و منش حضرت علی (ع) عامل وحدت و امنیت بین ملت ایران اسلامی است.  
در این جلسه، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به مناسبت های در پیش رو از جمله روز عرفه ، دهه امامت و ولایت و جشن های عید قربان و به خصوص عید غدیر خم ، بر انجام برنامه های کیفی ، معنوی و اطلاع‌ رسانی بیشتر جهت حضور هر چه بهتر و پر رنگ تر مردم به ویژه جوانان در این مراسمات تاکید کرد.

 

 

حضرت علی علیه السلام پیوند دهنده مذاهب اسلامی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .