عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجام کارهای بزرگ و ماندگار از ویژگی های دولت تدبیر و امید است

فرماندار گمیشان در دیدار با امام جمعه شهرستان؛

انجام کارهای بزرگ و ماندگار از ویژگی های دولت تدبیر و امید است

انجام کارهای بزرگ و ماندگار از ویژگی های دولت تدبیر و امید است

فرماندار گمیشان به همراه مسئولین شهرستان در دیدار با امام جمعه اظهارداشت: انجام کارهای بزرگ و ماندگار از ویژگی های دولت تدبیر و امید در سطح منطقه است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان؛ امیرشیر توماج در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد دولت در شهرستان گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.

وی افزود: مدیران و مسئولان باید تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، تا مانند آن بزرگان در قلب مردم جای بگیرند.

توماج با اشاره به پروژه های هفته دولت سال 96 شهرستان اذعان داشت: 122 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در هفته دولت در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت گمیشان تصریح کرد: ان شاالله با بهره برداری از این پروژه ها برای 195 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: آسفالت جاده دسترسی سیمین شهر به آلتین، پروژه های مرتبط با سایت میگو با اعتبار بالغ بر 260 میلیارد ریال، افزایش قدرت پست 27/63 گمیشان از 20 مگاوات به 30 مگاوات با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، سالن ورزشی رزمی و ساختمان اداری بهزیستی شهرستان و طرح هادی روستای چارقلی از شاخص ترین پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان گمیشان می باشد.

امام جمعه شهرستان نیز کمک به دولت را وظیفه همگانی دانست و بیان کرد: همه موظفیم به دولت کمک کنیم و در این برهه سخت این مسئولیت دو چندان است و هفته دولت برای دولت مردان یک فرصت برای خدمت رسانی و اعلام دست آوردها می باشد.

حاج آخوند نبوی نژاد خاطر نشان کرد: همه مدیران و مسئولان باید با تلاش مضاعفدرجهت رفع محرومیت و خدماترسانی مناسب کوشش نمایند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند و مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

لازم به ذکر است در این دیدار اعضای شورای تامین شهرستان نیز حضور داشتند.

 

 

انجام کارهای بزرگ و ماندگار از ویژگی های دولت تدبیر و امید است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 408
  • کد خبر : 36805